Volvo C30 final version

Gestart door Duell, 19-07-2006 11:34:05

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

De Tussenpaus

face.flava

zouden die Atreus velgen onder de C70 passen, staat dat ze voor de s40 04-, v50, c30 zijn..... die zijn toch ook 5x108 of is de ET waarde etc niet hetzelfde?

Reitse

BenC70ES

Citaat van: face.flava op 28-08-2006 20:39:51
zouden die Atreus velgen onder de C70 passen, staat dat ze voor de s40 04-, v50, c30 zijn..... die zijn toch ook 5x108 of is de ET waarde etc niet hetzelfde?

Dan moet je wel het centergat laten uitboren omdat deze iets kleiner zijn voor die types, de ET waarde is indd. ook iets hoger en kan je met een spacer oplossen als je dat wilt.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Eugene

Die Zaurak's zullen best aardig staan onder een zwarte C30 :D

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Citaat van: Eugene op 28-08-2006 22:38:58
Die Zaurak's zullen best aardig staan onder een zwarte C30 :D

Dat is inderdaad een hele mooie velg. Maar daar zal Volvo-typisch ook wel weer een overdreven hoog prijskaartje aan hangen ::) :-\
De Tussenpaus

Johann

Gmid

Zo dan... uhmm. apart.....

:-\

Ziet er toch ineens een stukkie minder uit dan in een kek kleurtje met dikke velgen...
Volvo C30 '12

Jeroentjuh

Citaat van: Gmid op 30-08-2006 21:59:54
Zo dan... uhmm. apart.....

:-\

Ziet er toch ineens een stukkie minder uit dan in een kek kleurtje met dikke velgen...

Tja de velgen maken of breken de auto......

Johann

Als ik eerlijk ben, vrijwel de gehele nieuwe velgen lijn van Volvo past helemaal niet bij de modellen.

Gmid

Citaat van: Johann op 30-08-2006 22:06:23
Als ik eerlijk ben, vrijwel de gehele nieuwe velgen lijn van Volvo past helemaal niet bij de modellen.

Op zich staan de meeste velgen wel, maar vaak zijn het hele drukke velgen. Die trekken de aandacht van de auto. Rustige velgen zoals de oudere titan, columba e.d. leggen door de rust juist de nadruk op de mooie lijnen van de auto...

Volvo C30 '12

face.flava

Het is maar wat je mooi vindt, ik vind de nieuwe volvo velgen wel gaaf en ik vind wel dat ze passen. Iets nieuws,....fris! ik kan me de c30 niet voorstellen met pegs of titans. Maar ja, het is echt persoonlijk. De oudere "rustige" volvo velgen zijn oke, maar ik ben erop uitgekeken.
Men moet altijd effe wennen aan nieuwe dingen.

face.flava

Citaat van: BenC70ES op 28-08-2006 21:51:57
Citaat van: face.flava op 28-08-2006 20:39:51

hmmm,.... dan wacht ik wel op de replica's. Want ze zullen bij de dealer minimaal 450 per velg gaan kosten. Zou jammer zijn als je de replica's na een jaartje voor 1600 euro met merk banden gemonteerd en gebalanceerd kan hebben, dan zou ik balen.

Dan moet je wel het centergat laten uitboren omdat deze iets kleiner zijn voor die types, de ET waarde is indd. ook iets hoger en kan je met een spacer oplossen als je dat wilt.

Eugene

Citaat van: Gmid op 30-08-2006 21:59:54

Wat is er mis met bordeaxrood >:(

Moet helaas toegeven dat je wel gelijk hebt ;D

If it's not blown, it sucks...

BenC70ES

Ik vind die kleur anders wel ok, daar antraciet Pegasus 18" op en ziet er ineens veel anders uit.

Ik vind die nieuwe velgen ook helemaal niet mooi... zoals op de chrono, zo gepolijst en de zijkanten zwart, dat doet me denken aan een BMW E30 of Opel manta uit begin jaren '80 ... toen waren zo'n velgen ook "in"  ::)  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!