na 26 jaar eindelijk een volvo en dan een S70

Gestart door cees-s70, 14-07-2006 10:54:57

Vorige topic - Volgende topic

Freulig

Gefeliciteerd ! Ziet er goed uit.
Ik heb er zelf ook een, en de auto rijdt hard genoeg ( iig 200+), het duurt alleen iets langer voor je er bent. Met een paar kleine aanpassinkjes wordt de auto wat feller, (luchtinlaat optimalizeren, K&N filtertje en evt een andere uitlaat)

Maar 180 over de autobaan gaat urenlang probleemloos en comfortabel.

Ik ben licht jaloers op de automaat: mijn vorige (een 850) was een automaat en de huidige niet meer. Foutje !

Veel prettige KM's !

cees-s70

Bedankt voor de leuke berichtjes lijkt wel of ik in familie
terecht ben gekomen

Leer elke dag weer meer van de volvo

Gisteren zag ik op het dash boord een groene pijl

Nou kijk je erg kritisch naar je nieuwe auto dus als zoiets gebeurd auto naar de kant en boek erbij wat bleek hij stond in 3 inplaats van in zijn D weer wat geleerd
Goed kijken bij het verplaatsen van de stick  ::)

nautic blue pearl wist niet dat dit de kleur was maar bedankt Racingbrick
dat is het nadeel als je een occasion koopt sommige info mis je

Maar in de twee weken dat ik deze heb denk ik dat het lastig wordt om een ander merk te nemen dus misschien in de toekomst een nieuwe  ;)

en ja IRH 855
deze is gekocht bij v de Pol wel grappig mijn vorige auto kwam er ook vandaan en nu deze weer zie dat bedrijf steeds een stapje luxer worden
net zoals ik met mijn auto,s

Maar ik geloof dat ik nu een probleem heb welke auto is luxer dan een volvo ????
Ben bang dat ik mijn maat die al een paar jaar volvo rijd gelijk moet geven
die zegt
Waarom zijn er andere merken ?
maar goed
heel verhaal
ga weer genieten van de roffel (bij mij stoffel ) ;D
Cees

Taranis

Hey, daar heb ik mijn 850 ook gekocht :) Zag het direct aan de foto op de vorige pagina  :D

Veel plezier met je S70!

Taeke

Mooi ding. En voorzichtig met gas geven, bij 160.000 is nog niet echt ingereden  ;D