Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Die mini ging inderdaad wel lekker!

Kon je die nog wel inhalen?

Paul

Vulk

Ik heb een slaapplaats gevonden de zaterdagavond dus ik zal er bij zijn op Pasen normaalgezien. :D

Eugene

Citaat van: Emiel op 25-03-2006 14:28:55
Citaat van: eugene op 25-03-2006 14:20:33
oei, duur grapje......

Ach ja, vind het niet gek als je ziet hoe we daar rijden, waarschijnlijk was ie al slacht, heb alleen de levensduur nog wat korter gemaakt ;D

Bij de dealer 180 euro ex voor 1....Ebay.de 99 euro per 2, keuze is makkelijk gemaakt ;)

Hoe zit het dan met kwaliteitsverschil, of is het hetzlefde merk?

If it's not blown, it sucks...

Emiel

Dat zou moeten blijken..lijkt mij dat het hetzelfde is....op de foto zien ze er hetzelfde uit:

In de advertentie staat niet duidelijk of ze naar Nederland sturen, heb al een mail gestuurd, anders moet er toch maar orgineel Volvo op. En die is zelfs voor moi niet goedkoop :P. Het probleem is meer dat de tijd begint te dringen....Elandrun en Ring treffen met pasen.

Emiel.... :(

M a r c

Citaat van: Emiel op 25-03-2006 14:28:55
Citaat van: eugene op 25-03-2006 14:20:33
oei, duur grapje......

Ach ja, vind het niet gek als je ziet hoe we daar rijden, waarschijnlijk was ie al slacht, heb alleen de levensduur nog wat korter gemaakt ;D

Bij de dealer 180 euro ex voor 1....Ebay.de 99 euro per 2, keuze is makkelijk gemaakt ;)

Zijn alleen niet hetzelfde als de originele. Ander lagermerk. Volvo is SKF. Wil overigens niet zeggen dat ze slechter zijn en Volvo is er ook wel érg veel duurder mee.

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Ik heb mijn lagers gewoon rechtstreeks bij SKF, betaal je inclusief wat je bij de dealer exclusief betaalt en dan houd je nog een paar tientjes over. Scheelt al weer. En in dat opzicht lijkt me 99 euro wel een heel goedkope oplossing, dan sta je binnen de helft van de tijd toch weer te sleutelen denk ik.

Succes met vervangen.
De Tussenpaus

emielC70

Waarschijnlijk volgende week een nieuwe auto ophalen (geen volvo). Hier komt als alles goed gaat deze zomer nog een ander blok in te hangen dus ik hoop deze zomer nog wel een keer op de ring te kunnen rijden.

ps nieuwe auto word vw scirocco met 1.8T blokje met tussen de 230 en 260 pk (nog geen 900 kilo)

HaRdCoRe-WeZ

Kijk, das leuk spul. Blok uit de Audi TT?

Eugene

Citaat van: emielC70 op 25-03-2006 22:33:23
tussen de 230 en 260 pk (nog geen 900 kilo)

Krijg dat maar eens goed op de weg :P

If it's not blown, it sucks...

JCviggen

Een sirocco??? Daar tegenover is een 740 modern  :-X
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

emielC70

scirocco uit 86.  Was mijn eerste auto en heb het altijd super auto gevonden.

Volvo rijd heerlijk maar heb toch besloten om die motorisch te laten hoe die is omdat zelfs met 400 pk in een volvo heb je op circuit of sprints nix te zeggen omdat je gewoon 400 kilo te zwaar bent.

blokje zal een 180 pk versie uit a3 of golf 4 worden.

Ben alleen benieuwd of ik hem deze zomer nog rijdend ga krijgen. Hopelijk hebben ze gauw tijd voor me.

M a r c

Citaat van: emielC70 op 26-03-2006 11:37:25
scirocco uit 86.  Was mijn eerste auto en heb het altijd super auto gevonden.

Volvo rijd heerlijk maar heb toch besloten om die motorisch te laten hoe die is omdat zelfs met 400 pk in een volvo heb je op circuit of sprints nix te zeggen omdat je gewoon 400 kilo te zwaar bent.

blokje zal een 180 pk versie uit a3 of golf 4 worden.

Ben alleen benieuwd of ik hem deze zomer nog rijdend ga krijgen. Hopelijk hebben ze gauw tijd voor me.

Hou je de Volvo er wel bij?

(overigens heb ik ook ooit een Scirocco gehad, een oud model nog uit 1981 met 1.5GT motor, was een leuke en mooie wagen. Totdat ik met 90 km/uur een boom tegenkwam.....  :-X

info@europeantuning.nl

Johann

M a r c

Toch wel een karakteristiek karretje  :)

info@europeantuning.nl

emielC70

krijg ik net een email van die !#%$&%* dat hij al verkocht heeft terwijl wij al eens waren over de prijs en ik komende week hem zou ophalen!!

Beetje slecht zaken doen vind ik. Als ik iets verkoop en ik heb een deal dan heeft die gene voorkeur bij mij. Blijkbaar is niet iedereen zo.

Moet ik weer op zoek naar een nieuwe goede harde koets.

In principe blijft de volvo gewoon als dagelijkse auto. Of je moet er een goed bod op doen marc.