Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: Johann op 20-04-2006 09:23:53
Eugene gespot,

http://www.swededemon.com/images/S60R/ring/150406-4.jpg

De S60 ziet er op deze manier echt supergaaf uit.

Enne wat voor een spoilertje zit er eigenlijk op je achterruit ??  :)

BenC70ES

Citaat van: fearless op 20-04-2006 22:04:53Enne wat voor een spoilertje zit er eigenlijk op je achterruit ??  :)

Een mooie VST roofspoiler  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Citaat van: BenC70ES op 20-04-2006 22:15:13
Citaat van: fearless op 20-04-2006 22:04:53Enne wat voor een spoilertje zit er eigenlijk op je achterruit ??  :)

Een mooie VST roofspoiler  ;)

Aaaaah VST ok, lekker exclusief dus. Had het nog niet eerder gezien.  ;D

Eugene

Citaat van: Emiel op 20-04-2006 19:52:11
what/who's next?

Banden :-X

Maar dat was zaterdag, jouw voorval was zondag :P

Geen foto's dus?

If it's not blown, it sucks...

Johann

Iemand nog video zien van Rayman z'n Ring ervaring in de SD2??

Right click and save your ass..  ;D

Is divx formaat.

(Voor Auke, mijn broer: Met de rechter muisknop de bovenstaande link aanklikken en dan "Opslaan als" selecteren....)

::)

Gmid

Mooi filmpje.. in het begin is het net een toeristisch uitje, maar verderop ga je toch wel erg hard de bochten door... respect...

En dat hobbelbochtje op 6 minuten. In Gran Turismo op de PS2 is het al erg.. maar dat zal helemaal een ramp zijn als je er in het eggie overheen rammelt..
Volvo C30 '12

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Esveldt

Mooi!

Was die laatste BMW moeilijk?

Paul

Laserblue

Citaat van: Johann op 21-04-2006 12:05:13

Ik dacht aan het begin dat Rayman z'n broek vol poepte  :-X
(maar dat had ik waarschijnlijk ook gedaan ;D)

Mooi rit Johann, was dit 9.03? waar zou je ongeveer op uitkomen als je de baan alleen zou hebben?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Johann

Citaat van: Laserblue op 21-04-2006 13:59:45
Citaat van: Johann op 21-04-2006 12:05:13

Ik dacht aan het begin dat Rayman z'n broek vol poepte  :-X
(maar dat had ik waarschijnlijk ook gedaan ;D)

Mooi rit Johann, was dit 9.03? waar zou je ongeveer op uitkomen als je de baan alleen zou hebben?

Volgens mijn stopwatch was het 9:22. Er missen twee stukjes uit de film door hapering bij het overzetten en waar de safety car op de baan stond was de camera even uit.

Johann

Citaat van: Esveldt op 21-04-2006 13:41:00
Mooi!

Was die laatste BMW moeilijk?

Paul

Hij was vrijwel net zo snel op de kortere stukken en hij bleef redelijk strak op de lijn. Ik ben niet aggressief genoeg om 'm er zo naast te pleuren wat sommige van die jongens wel doen. Je moet per slot van rekening aan 't einde van de dag ook weer met de auto naar huis..

Gmid

Zijn er echt regels dat je er pas voorbij mag als degene die voor je rijdt signaal met de richtingaanwijzer geeft? Of is dat gewoon een beetje beleefdheid dat iedereen dat netjes doet?
Volvo C30 '12

JCviggen

Duitsers rijden je zelden in de weg. Etiquette is dat je even met de richtingaanwijzer aangeeft dat je ruimte maakt (aan de rechterkant!)

NL-ers en Britten kom je vaak moeilijker voorbij  ::)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Johann

Citaat van: Gmid op 21-04-2006 14:31:44
Zijn er echt regels dat je er pas voorbij mag als degene die voor je rijdt signaal met de richtingaanwijzer geeft? Of is dat gewoon een beetje beleefdheid dat iedereen dat netjes doet?

Je kunt eigenlijk als langzamere rijder beter op de lijn blijven rijden en laat de snelleren dan maar een gaatje zoeken. Probleem is dat veel echt langzamere rijders vaak ook minder baan kennis hebben. Als je kijkt welke lijnen wij nu rijden t.o.v. 26 rondjes geleden ....

In de film zie je dat ik plaats maak voor een motor bij Planzgarten. Eigen had dat niet gehoeven alleen kun je die motorrijders soms zo verrekte moeilijk zien dus danheb ik ze liever voor me zitten.

Gmid

Nu is de nurnburgring ook niet een van de makkelijkste wat lijnen betreft. Je hebt een enorme baanlengte, en daarmee dus een enorm geheugen nodig van hou de baan in elkaar zit. En er zitten soms zoveel in elkaar overlopende bochten in, dat je echt van te voren je ideale lijn uit zou moeten rekenen/stippelen, ipv op je intuitie afgaan.

Ik kan natuurlijk niet helemaal meepraten, maar Gran Turismo is wat banen betreft toch een van de meest realistische games. Dat viel me ook heel erg op in je filmpje... Ik zag amper verschil tussen het spel en je filmpje.
Volvo C30 '12