Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

Geweldig filmpje die van de jaren 80. Gaan er nog steeds zoveel fout in die bocht? Zou alleen al kicken zijn om daar dan een dagje te gaan staan filmen.... :o Of rijden er tegenwoordig geen toeristen/amateurs meer?

gr. Edwin.  8)

Emiel

Er gaat nog steeds heel wat mis op de Ring, maar zo gek als op het filmpje is het toch niet meer. Vorig jaar veel total-losse auto's afgesleept zien worden, dan word je weer even met de beentjes op de grond gezet. Helemaal als je vlak voor je neus een auto de vangrail in ziet gaan, dan sta je echt wel te trillen. 2 dingen...je kan niks winnen, alleen verliezen en je moet altijd weer naar huis toe kunnen rijden (met eigen vervoer)!

CiteerLaten ze nou net voor zondag weer wat lichte sneeuw voorspellen  

:'( :-\ het is niet anders...wil best wel strooien hoor, maar dik 20 km?! ;D

Emiel.... 8)

Johann

Hey Emiel, lekker platte Volvo heb jij man!  ;D

Eugene

Citeer
Er gaat nog steeds heel wat mis op de Ring, maar zo gek als op het filmpje is het toch niet meer. Vorig jaar veel total-losse auto's afgesleept zien worden, dan word je weer even met de beentjes op de grond gezet. Helemaal als je vlak voor je neus een auto de vangrail in ziet gaan, dan sta je echt wel te trillen. 2 dingen...je kan niks winnen, alleen verliezen en je moet altijd weer naar huis toe kunnen rijden (met eigen vervoer)!

Toen ik er 2 jaar terug was zag ik een blauwe Renault Alpine voor me. Hij ging na een linker bocht iets te enthousiast op het gas, achterkant brak uit en hij vloog vol met zijn neus aan de linkerkant de vangrail in  :o

Dan word je er weer ff aan herinnert dat het heel snel fout kan gaan, en dat je moet oppassen dat je niet te overmoedig word....  ::)

If it's not blown, it sucks...

Emiel

Citaat van: Johann op 16-03-2006 15:38:52
Hey Emiel, lekker platte Volvo heb jij man!  ;D

G-krachten Johann...G-krachten....  >:( ;D :-*

Emiel

CiteerSonntag fällt immer wieder Regen bei 6 Grad.

;D

JCviggen

De meeste voorspellingen houden het droog zondag  8)

smorgens zo'n graad of -3 later op de dag een graad of 4
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Emiel

martijn.

Wanneer mooi weer ben ik er zeker.

Heb al gebeden  ;D ;D

JCviggen

Sunday : Partly Cloudy
Hi 8°
Lo -4°

;D zie jullie zondag  :D

Emiel

Johann

Johann

JCviggen

Je moet op de baan rijden he niet ernaast  :)

Johann

Oh. Meende dat je sommige bochtige stukken meer als een recht lijn moest zien..   ;D