Nürburgring Nordschleife 2006

Gestart door Emiel, 24-02-2006 22:45:21

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Citaat van: JCviggen op 04-10-2006 14:01:44
Mogelijk dat Kevin ook komt met de engelse (amerikaanse) S60R :)

Volgens mij die rode S60R of niet Jan?
Wordt zo te lezen een mooie meeting!

Johann

SDII heeft ook iets meer spierballen nu! Heb er zin in..  :eusa_dance:

Emiel

Dat is niet eerlijk!

Wij ons stinkende best doen om een beetje bij te komen....gaat ie weer sneller... :eusa_wall:

Of...begint het heet onder de voeten te worden?

:eusa_angel:

Johann

Citaat van: Emiel op 04-10-2006 20:09:51
Dat is niet eerlijk!

Wij ons stinkende best doen om een beetje bij te komen....gaat ie weer sneller... :eusa_wall:

Of...begint het heet onder de voeten te worden?

:eusa_angel:

Gewoon afmaken waar ik aan begonnen was.  :eusa_think:

FelixB

De weersverwachting voor zondag is prima, waarschijnlijk de mooiste dag deze week  ;D
855R & C70 T5 cabrio automaat

Emiel

Nog speciale wensen qua materiaal/gereedschap wat mee moet? Morgenochtend ben ik voor het laatst op m'n werk...

Johann

Citaat van: Emiel op 05-10-2006 21:58:41
Nog speciale wensen qua materiaal/gereedschap wat mee moet? Morgenochtend ben ik voor het laatst op m'n werk...

Slangklemmen, wiellagers, Spare turbo's..

Vergeet dat kistje niet!

Emiel

Wensen qua turbo? Heb een hele serie... :eusa_whistle:

Er kan nu 10 maal een turboslang losknallen, heb er genoeg mee.

Frans Harkema

Nog speciale wensen qua materiaal/gereedschap wat mee moet?

Ja, een filmcamera! De thuisblijvers willen graag meegenieten... :eusa_dance:

FelixB

Citaat van: Frans Harkema op 06-10-2006 09:25:24
Nog speciale wensen qua materiaal/gereedschap wat mee moet?

Ja, een filmcamera! De thuisblijvers willen graag meegenieten... :eusa_dance:

Goed idee!

PS met wie kan ik dus in mijn auto mee oprijden vanaf het oosten/Arnhem/Ruhrgebied.

Trouwens, ik neem ook mijn portofoons mee, zijn zoooooo handig, en bespaart op telefoonkosten...

Johann

Citaat van: FelixB op 06-10-2006 11:39:17PS met wie kan ik dus in mijn auto mee oprijden vanaf het oosten/Arnhem/Ruhrgebied.

Ben om 8 uur bij de tankstelle in Alstätte. Zippo komt daar ook als het weer goed is.
Van daar gaan we richting Ahaus en dan de A31 op en vervolgens bij Bottrop de A2 op. Denk dat we met een kleine drie kwartier langs de oprit vanaf de A3/Arnhem komen de A3 op, A2 gaat hier over in A3. Gaan door tot aan Keulen ongeveer en dan de A1 op welke we met een klein stukje gecombineerde  A61/A1 in de midden helemaal uit rijden.

Emiel

Nieuwe olie, remklauw revisie (ja, alweer), nieuwe Pagid RS4.2 blokkies.

bRutus is er bijna klaar voor, straks even de blokken inremmen... :eusa_whistle:

FelixB

Citaat van: Johann op 06-10-2006 12:15:27
Citaat van: FelixB op 06-10-2006 11:39:17PS met wie kan ik dus in mijn auto mee oprijden vanaf het oosten/Arnhem/Ruhrgebied.

Ben om 8 uur bij de tankstelle in Alstätte. Zippo komt daar ook als het weer goed is.
Van daar gaan we richting Ahaus en dan de A31 op en vervolgens bij Bottrop de A2 op. Denk dat we met een kleine drie kwartier langs de oprit vanaf de A3/Arnhem komen de A3 op, A2 gaat hier over in A3. Gaan door tot aan Keulen ongeveer en dan de A1 op welke we met een klein stukje gecombineerde  A61/A1 in de midden helemaal uit rijden.

Johann, bedankt voor je uitgebreide aanwijzingen. Het beste lijkt me dat ik meteen de 1e afrit (11 Oberhausen-Holten) die nadat jullie van de A2 op de A3 zijn gekomen op jullie wacht?! Vanaf 08:30 uur...
Ik PM je ff met mijn 06-nummer...

Vulk

Batterijen van mijn camera opladen, geheugenkaart leegmaken, rugzak maken en morgenmiddag vertrek ik richting Limburg. :)

Zippo

Zo te zien heeft iedereen er zin in!!!  :eusa_dance:
Gaat gezellie worden!!  ;D