doorgezakte stoel 850

Gestart door romeotdi, 25-07-2006 00:08:38

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Ow ja, deze past trouwens niet in de auto van Ramon, die heeft een <MY94 stoel  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

Ter aanvulling: Er zijn ook twee hardheden voor de zittingen bij de dealer. Maar het schuim is inderdaad schandalig duur. Voor mijn V70 was dat EUR 195,- voor een stukkie schuim!

Enne jongens niet te moeilijk doen hoor over een stukkie schuim hoor. Een vakman weet echt wel hoe een stoelvulling gemaakt moet worden om echt lekker te zitten, en ik denk dat het eindresultaat misschien nog wel beter is dan origineel.

Inderdaad klopt het wat Romeo zegt: als er een nieuwe vulling in zit weet je weer hoe het hoort te zitten.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

romeotdi

psies ;) ik dacht er meteen over om de middenbanen van mn zwart leren interieur te vervangen door alcantara of suede in t zwart. Wat vinden jullie: doen of niet?
autobekleder in tdi :)

ief

Waarom niet, je bent toch bezig.... ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Gmid

ik dacht meer aan zoiets

;D
Volvo C30 '12

romeotdi

of n luipaardje, ben je ook meteen welkom in de Flodderfamilie :P
autobekleder in tdi :)

Ludo

Citaat van: ed op 28-07-2006 11:41:44
Inderdaad klopt het wat Romeo zegt: als er een nieuwe vulling in zit weet je weer hoe het hoort te zitten.

om heel eerlijk te zijn zit m'n doorgezakte stoel eigenlijk beter dan voordien.
nu blijf je tenminste op je plaats tijdens hard remmen en scherpe bochten.  ;D

BenC70ES

Dan monteer je beter R stoelen Ludo, of die van een C70  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

je bedoeld dan met alcantara?, verder zit er denk ik weinig verschil in de stoel.
maar dan moet je weer het hele interieur doen, anders word het een beetje kermisachtig.  :-X
ik ga wel voor een nieuw 'zacht' zitvlak.  ;D

BenC70ES

Citaat van: Ludo op 28-07-2006 21:29:41
je bedoeld dan met alcantara?, verder zit er denk ik weinig verschil in de stoel.

Nee, dat vind ik niet zo mooi, dus niet die van de R dan  ;D ik bedoelde meer zijdelingse steun.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

Citaat van: BenC70ES op 28-07-2006 21:32:16ik bedoelde meer zijdelingse steun.

daar heb je dan weer niet veel aan bij het (hard) remmen.  ;)