My first little Waldro pump ;-)

Gestart door Oele, 20-05-2006 20:58:40

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: Oele op 02-06-2006 12:33:39
Het ziet er goed uit Johan!

Ik vond de orginele pomp degelijker aanvoelen en zeker het filtertje... Jammer genoeg is het filter niet los te bestellen orgineel...

Het orginele filter past bij de oude type pomp niet op de Walbro pomp, de diameter van het tuutje is van het orginele filter te groot... Ik moest dus wel het Walbro filtertje gebruiken ;-(

Maakt je nieuwe pomp veel herrie?

Heb je nogwel de orginele drukregelaar op de injector rail zitten?

Filter gaat goed met de klem ring hoor. Het Volvo filter op de S70 zit op dezelfde manier vast.

De pomp maakt wel iets meer geluid maar ik heb dan ook helemaal niets achterin zitten, geen bank of tussenschot of vloerbedekking.

Met het rijden hoor ik het verschil eigenlijk niet.  ;)

Eugene

Zo ik heb de Walbro er ook in zitten. In totaal een 2 uur werk ongeveer. Enige nadeel is dat het filtertje van de pomp tegen een schot in de tank aan komt en ik weet er zo snel niks aan te doen. Dit zal ook flink wat extra geluid veroorzaken, lijkt me?

Hij maakt ondanks dempingsmateriaal toch wel wat meer geluid, maar het is zeker niet storend. Als je voor het stoplicht staat komt een zoem van achter je, maar zodra je aan het rijden bent valt het niet eens meer op (zoals Johann al aangeeft).

If it's not blown, it sucks...