wie kent deze? 47-sv-**

Gestart door flap, 03-08-2006 21:53:03

Vorige topic - Volgende topic

flap

Racingbrick

Ik wil hem niet afbranden hoor, tis een mooie kar voor een mooie prijs lijkt me.
Ik denk dat het een Italiaanse import is,dat is niet zo erg hoor, weinig pekel daar op de weg,in de winter.
Echter Italianen zijn niet alleen de uitvinder van de taximeter, maar ook de uitvinder van het terugdraaien van de km tellers.
Let goed op of hij echt zo weinig heeft gelopen, probeers iets van papieren te zien in de zin van gestempelde boekjes o.id. waaruit blijkt dat het echte km's zijn.

Of.. vraag anders een kenner mee die in de buurt woont, vraag voorzichtig aan Thuur of  Mehn, of ze zin en tijd hebben, die wonen een beetje in de buurt.

@®-

kijk goed naar de bekleding en pedaal rubbers, uit de slijtplekken kun je heel wat uit halen wat een km stand zou moeten zijn.

Als er een historie bekent is kijken hoeveel x de distributie al gedaan is.

Racingbrick

En het stuur mag zeker niet glad zijn bij die km stand.

breakman

maakte mij dezelfde bedneking ziet er bijzonder mooie wagen uit voor die prijs en die kilometers.  :o
Maar aan de motorisatie lijkt het mij ook italiaanse import en dan moet je altijd goed op de kilometers letten. Anders doe je de koop van je leven  ;)

@®-

Als deze 850 nog het OBD I systeem heeft kun je zelf de km. stand checken, staat op het forum vermeld hoe.

)()()sT

Bouwjaar '95...

Dan heeft ie OBD1 neem ik aan ;)

(kheb zelf 2, dus kan zo 1,2,3 niet zeggen hoe je het moet uitlezen ;))

Verder wel een mooie auto om te zien...

flap

Helaas, auto voldeed niet aan de verwachtingen.
(voor niks bijna 700 km heen en weer gekacheld)

voor en achterbumper behoorlijk gehavend. bestuurdersstoel was gebarsten leer en op het achterportier wat slecht spuitwerk.
onbekend merk banden maar toen we een eindje gingen rijden, braakte het mobiel meer rook uit dan een tdi, en dat bij elke keer belast gas geven.

de km's niet eens gecheckt, snel weer naar huis gereden.
airco in de t5 was wel beter dan in mijn eigen glt.

maar zou niet willen ruilen.

elianmars

En toch is-ie van Marktplaats verdwenen.......

Wie heeft 'm gekocht?  :P

Racingbrick

Ik denk dat de verkoper hier heeft zitten kijken....
Over die km stand kunnen we het zeker eens zijn vrees ik...