Even voorstellen: Sander

Gestart door S@nder, 04-08-2006 13:32:10

Vorige topic - Volgende topic

S@nder

Hallo allemaal.

Al een tijdje op het forum aan het rond kijken, dus de hoogste tijd om mij eerst eens netjes voor te stellen.

Via een omweg van een vw kever 1200 '72, vw kever 1303 s '70 en een Volvo V40 2.0 '96 dan nu in het bezit van een Volvo 850 T-5R automaat uit '95.

De 850 heeft er pas 236.000 km op zitten en ben dan ook van plan om er nog een aantal kilometers meer mee te rijden. Volgende week krijgt ie de grote proef: op en neer naar Zweden voor een week of 2.

Heb al een aantal discussie gevolgd en informatie gezocht op het forum en moet zeggen dat er echt vreselijk veel op staat!  :)

In de toekomst ben ik van plan om de remmen aan te passen en nog wat extra dingen als het uitlaatsysteem en het vermogen. Hoewel ik weet dat de auto Rica gechipt is, volgens verkoper en aan de hand van de turbodruk meter te zien, weet ik niet hoeveel pk's er onder de motorkap liggen. Nog een keer achter zien te komen middels een rollenbank.

Spreek jullie vast en zekers nog wel via het forum en anders een keer bij een meeting.

Groet Sander

oh ja, en natuurlijk een snel geschoten foto van mijn roffel:

)()()sT

Hele mooie wagen, veel plezier ermee!

Heb je de kever(s) ook nog?

Gr.

Claudia

Ha die Sander!

En weeer zo'n mooierd erbij!
Als je nu meteen even lid wordt van de 850-club (kreeg vanmorgen de uitnodiging voor de rollerbankmeeting).....weet je meteen wat ie 'doet'!

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

)()()sT

Citaat van: Claudia op 04-08-2006 13:54:14

kreeg vanmorgen de uitnodiging voor de rollerbankmeeting

Tja, met onze GLT-tjes hoef da niet  ::) ;)

Claudia

Nee...wij weten tenminste wat we kunnen, he?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

viking_in_shorts

He Sander,

welkom hier!

Ben zelf pas sinds gisteren lid, maar ik reageer omdat ik in Zweden woon, en lees dat je binnenkort deze kant op komt. Waar ga je naar toe?

Viking!

ief

Citaat van: Claudia op 04-08-2006 14:22:03
Nee...wij weten tenminste wat we kunnen, he?
Je zult er nog van schrikken wat er van die 170 pk over is.....;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

breakman

Citaat van: )()()sT op 04-08-2006 14:20:42
Citaat van: Claudia op 04-08-2006 13:54:14

kreeg vanmorgen de uitnodiging voor de rollerbankmeeting

Tja, met onze GLT-tjes hoef da niet  ::) ;)

Tja wa moet ik dan zeggen met een 10v motor  :-\ genoeg voor mij  :)

Sander allereerst welkom op het forum ! Je mag het weten je rijdt met mijn droomwagen in mijn droomkleur ! Echt een hele knappe bak daar ga je veel plezier van hebben ! 8)

Niek

Mooie roffel! Veel plezier ermee en natuurlijk ook welkom op het forum!!!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

S@nder

Hey, leuk nu al een aantal reacties!

Om maar gelijk wat antwoorden te geven:

G)()()sT, genoemde kevers heb ik niet meer, misschien dat er binnen kort weer eentje rond rijdt, maar dat is nog niet zeker.

Claudia, ben van plan om lid te worden van de 850 club! Heb de formulieren al klaar liggen  ;) Zou wel mooi uitkomen zo'n rollertest! Ik zie het bij mij dan ook maar als een luxe probleem  :P

-Viking, samen met een vriend van mij willen we zowiezo Gotenburg en Stockholm aandoen. Wat we daarna of daarvoor doen weten we nog niet. Genoeg plekken om heen te rijden! Mocht je nog tips hebben in Gotenburg, laat maar horen! Altijd welkom. Wil proberen om een bezoek te brengen aan de fabrieken, maar waarschijnlijk beetje kort dag om dat nu nog voor elkaar te krijgen.

Eugene

Welkom, en veel plezier met de Roffel :)

If it's not blown, it sucks...

viking_in_shorts

Citaat van: S@nder op 04-08-2006 19:40:03
-Viking, samen met een vriend van mij willen we zowiezo Gotenburg en Stockholm aandoen. Wat we daarna of daarvoor doen weten we nog niet. Genoeg plekken om heen te rijden! Mocht je nog tips hebben in Gotenburg, laat maar horen! Altijd welkom.

Het klinkt alsof je hier de weg al kent? Zo niet is natuurlijk het volvo museum leuk, de binnenstad prachtig (leuk uitgaan 's avonds) en als je hier voor de 13e bent is hier het EK atletiek (maar slaapplaatsen zijn moeilijk te regelen)

Wat zijn je interesses? natuur? uitgaan? Kijk anders even op www.zwedenweb.com

The Saint

Een gedistingeerde, supersnelle beauty S@nder!
No shirt no shoes, no pinball

Frans Harkema

Hele goede keus Sander en ook een prachtige kleur........... ;)

Racingbrick

Veel plezier van je nieuwe aanwinst, en welkom op dit forum.
Maar kijk uit!, het is zeer verslavend om in een geblazen Roffel te rijden.