Wederom een nieuweling

Gestart door JoostG, 21-12-2006 00:44:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoostG

Ook ik zal mijzelf even voorstellen.

Joost uit Hilversum, 22 jaren oud.
Student aan de Universiteit Utrecht
Zelfstandig ondernemer in media en evenementenwereld op het gebied van organisatie en facilitaire ondersteuning.
(classic)Miniliefhebber
Volvoliefhebber

Begonnen in een Mini, daarna nog één erbij, en nog één, en nog eén. Toen stond de garage vol en ging de eerste weg. De 2e was voor dagelijks vervoer. En de derde begon ik naar cabrio om te bouwen. En de 4e, die was voor onderdelen en om frustraties op bot te vieren.

Mijn buurman vond het blijkbaar nodig om op een ochtend eens te kijken hoever hij met zijn audi A6 mijn kleine auto'tje uit het parkeervak kon duwen.
Resultaat 1,35 meter en een ingedeukt front. En hij een krasje... >:(

Echter doordat de auto al niet al te weinig roest had bleek na grondig rekenen de auto het niet meer waard om compleet te restaureren. Met pijn in het hart dus afscheid nemen, en opzoek naar iets anders.

Al snel kwam ik uit bij volvo. Dit omdat ik altijd al gek was van het merk. Zeker van de Amazone. Echter deed de gele 850 T5R het bij mij ook heel erg goed.
Maarja daarvoor was het budget er niet.

Nu rij ik dus een bordeaux rode 850 Sedan, 2.5 liter 20klepper, met automaat. Nu riep ik in "mijn jonge jaren" dat ik nog niet dood gevonden wilde worden in een automaat. Maar wijsheid komt met de jaren, en het bevalt mij eigenlijk wel. Je zoeft echt over het asfalt. Héérlijk :)

Zoals gezegt, net nieuw in de volvowereld. En dus nog genoeg te leren van de auto's. Eerst mijne maar eens grondig daarlopen en alle dingentjes die ik niet vertrouw vervangen. Daarna zien we wel weer verder :)

gr Joost
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

Claudia

Citaat van: JoostG op 21-12-2006 00:44:10Nu riep ik in "mijn jonge jaren" dat ik nog niet dood gevonden wilde worden in een automaat.

;D ;D ;D

Welkom, Joost!

Denk dat je niets te klagen hebt.
Student...22 jaar...en dan al een heuse 850 onder je kont!
Denk dat menigeen op die leeftijd en in jouw positie het met minder moest doen!
(sjips...ik 'klink' als een oud wijf! :eusa_eh:)

We wachten verder geduldig op de foto' s....
Take your time. :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

)()()sT

Welkom Joost,

En de groeten van Joost ;)

Domaso

Welkom op het forum Joost!

En als je buurman ook maar 'n beetje verstand van auto's (lees: Volvo's) heeft kijkt ie de volgende keer beter uit. ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

JoostG

Hahah ik ben inmiddels ook verhuist, dus hopenlijk blijf de beste man ver weg :)
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

Niek

Welkom, weer een jeugdige roffel rijder erbij!
Gaat goed zo ;D

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70