De nieuwe Tellers!!!

Gestart door MarcoV, 15-08-2006 21:16:26

Vorige topic - Volgende topic

J. Hoeksema

Citaat van: BenC70ES op 29-08-2006 22:02:16
Geen nieuwe tellers maar ik heb wel de 'alu-tachoringen' gemonteerd... en ik vind ze heel mooi staan, past mooi in het interieur. Wel een beetje veel werk voor een paar ringetjes maar kom  ;)

Kan je trouwens de orginele donkerblauwe R-platen apart bestellen?

Bedankt voor de Didi-tuning tip Marco  ;)

Wat een gezelige garage heb jij zeg!!!  ;D

Bouma206

Hmm nog steeds niets concreet voor de volvo 850 zie ik wel.Jammer.
Fryslân boppe!!!!

M a r c

Zag laatst bij Marko dat ie de blauwe tellerplaten over de originele heeft geplaatst, daardoor krijg je dan mooi alleen de cijfers verlicht en niet de gehele plaat!  Goeie tip.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

zopa

toevallig ook nieuwe tellers geplaats zaterdag (let wel, in een 850), demontage gaat erg snel, montage ook redelijk snel, maar de snelheidsmeternaald op juiste plaats zetten lukte pas na 5x rijden met Tomtom als ijkmiddel.

De originele Volvo teller gaf 132 Km/uur aan als Tomtom 120 vertelde, nu met de nieuwe platen erop 100km/uur is 99 echte, en 200 km/uur is 196 echte, dus ook nog eens stukke eerlijker.

Moet nog een keer kijken hoe hard ie nu loopt, er zal wel stukkie van de top weg zijn.

Ik maak nog wel eens paar foto's overdag, maar hier heb je al beetje de indruk hoe het eruit ziet

Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

Bouma206

Ik laat het maar zo. Dit witte doet mij teveel denken aan mijn GTI imperium!
Fryslân boppe!!!!

zopa

Citaat van: Bouma206 op 12-12-2006 19:41:50
Ik laat het maar zo. Dit witte doet mij teveel denken aan mijn GTI imperium!

ja maar ouwe teller gaat maar tot 260 helaas  :angel:

M a r c

imperium  ???

je bedoelt tijdperk neem ik aan  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Bouma206

Nee het was echt een imperium. Die GTI's zijn het volgens mij nog steeds. Wanneer die dingen met zulke aantallen rondscheuren mag je volgens mij spreken van een imperium.
Idd ging de golf teller tot 260.
Fryslân boppe!!!!

Laserblue

Citaat van: Bouma206 op 13-12-2006 11:30:15
Nee het was echt een imperium. Die GTI's zijn het volgens mij nog steeds. Wanneer die dingen met zulke aantallen rondscheuren mag je volgens mij spreken van een imperium.

hoeveel had, of verkocht je er dan wel niet als het een imperium was? ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bouma206

Citaat van: Laserblue op 13-12-2006 11:34:00

hoeveel had, of verkocht je er dan wel niet als het een imperium was? ;D
Idd heb je gelijk aan het was niet mijn imperium maar dat van VW.
Fryslân boppe!!!!

zopa

Ja ik bedoelde mijn 850 teller ging maar tot 260 en week af ook nog, dus moet je maar gissen hoe hard je auto dan gaat.
Met deze teller nog niet geprobeerd wat nu de top is, maar weet zeker dat ie nu niet boven die 280 uit zal komen, zelfs 260 is nog maar de vraag, nu hij bijna niets meer afwijkt van echte km/uur volgens de satellieten.

al met al ben ik er wel erg blij mee, en witte platen misstaan niet in die cockpit.

(stewardess mag ik misschien wat te eten?...... Nee meneer de kok pit)

R

Citaat van: J. Hoeksema op 30-08-2006 11:00:15
Citaat van: BenC70ES op 29-08-2006 22:02:16
Geen nieuwe tellers maar ik heb wel de 'alu-tachoringen' gemonteerd... en ik vind ze heel mooi staan, past mooi in het interieur. Wel een beetje veel werk voor een paar ringetjes maar kom  ;)

Kan je trouwens de orginele donkerblauwe R-platen apart bestellen?

http://i4.tinypic.com/26073mh.jpg

Bedankt voor de Didi-tuning tip Marco  ;)

Wat een gezelige garage heb jij zeg!!! ;D
Volgens mij ook. Altijd leuk zo'n E36 cabrio.

kyro

Dit is het resultaat na een uurtje knutselen, ik vind het zelf erg fraai geworden.
Ben benieuwd wat mijn mede-forummers er van vinden.

MarcoV

nou marco in 2 woorden WAANZINNIG MOOI :eusa_clap    zo had ik het ook in gedachte toen ik weekje of 2-3 geleden kachelradiateur moest laten vervangen. dashboard lag er toen toch uit (blijkt ook niet te hoeven) en ik aangaf om andere kleur voor tellers erin te laten zetten.  gekozen voor blauw!
dus teller-verlichting is nu blauw/turquase achtig, maar haalt 't bij lange na niet bij jouw verlichting.  bij de mijne is de verlichting bij max verlichtings sterkte nog niet bright, en het rode gebied al helemaal zwak !  vind het zelf niet super geworden, maar om nu weer alles los te laten halen :-\  pfffffff, laat het wel doen als er weer is een operatie uitgevoerd moet worden in het dashboard gebied !!

topic is wel al van half jaar geleden, maar vond het toch leuk, om nog ff te reageren :)      citeer functie moet ik nog op oefene schijnt, maar ja

thuur

Citaat van: kyro op 28-01-2007 14:28:03
citeer functie moet ik nog op oefene schijnt, maar ja

Gewoon op de knop klikken en na [ /quote ] beginnen met typen ;)

Gr 8)

HeZz

Heeft iemand
HIER
ervaring mee. Zou het wel mooi vinden op mijn V70R.
Is die tellerbak een beetje makkelijk te verwijderen?

En off topic...ik vraag het maar weer eens.
HOE maak ik HIER clickable?
welk knopje is het?

PS Tnx Mehn  :eusa_clap:

Looking 4 a V70N