850 R vs Audi S6 dd. 7/96

Gestart door 850Tim, 16-08-2006 14:06:24

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Gringo op 18-08-2006 14:58:28
Volgens mij had die toen al 280 pk en een top van 249 km/uur.

Klopt. De 850R had een top van 250 en 250pk, maar deed 6,7 sec over de sprint, de audi 5,9 sec.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

850 TDI Estate

Wat is te hard?!?

130 kilometer kan te hard zijn!

In een 30 kilometer zone, vindt ik persoonlijk 130 iets te veel van het goede!
in een 50 kilometer zone, vindt ik het ook wat minder prettig
in een 80 kilometer zone, buiten de snelwegen om, is het een rijbewijskwijt snelheid en ben ik ook iets minder welwillend om deze snelheid aan te houden.
in een 120 kilometer zone, mits de weersomstandigheden en het verkeer het toelaat kan ik wel leven met 130 kilometer per uur, 140 ook goed, 150 kan ook nog wel, 160 wordt wat te gortig (boven de 30 per uur te hard, aantekening en mogelijk rijbewijs inleveren bij recidivie!)

In Duitsland 100 te langzaam, 120 te langzaam, 140 slakkengangetje (of is het slakkegangetje). Voor 200 kmu doe ik het!

Snelheid en dus te hard rijden/ zij het snelheids overschrijding is relatief!

Daarbij komt ook nog eens, zou je rekening houden met de snelheid m.b.t. de draaiing van de aardbol, zou ik sommige gevallen met 230 kmu nog steeds achteruit rijden. In dat geval gaan je tegenliggers er met een snelheid van ruim 1400 kilometer per uur langs je heen: EN DAT IS WEL TE HARD!!!!!!!
:P
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

The Driver

CiteerDaarbij komt ook nog eens, zou je rekening houden met de snelheid m.b.t. de draaiing van de aardbol, zou ik sommige gevallen met 230 kmu nog steeds achteruit rijden. In dat geval gaan je tegenliggers er met een snelheid van ruim 1400 kilometer per uur langs je heen: EN DAT IS WEL TE HARD!!!!!!!

nerd-alert  ::)