Interval ruitenwisser

Gestart door mach, 17-08-2006 10:21:51

Vorige topic - Volgende topic

mach

Hoi,

Sinds deze week heb ik een T-5R uit 1995. Toen ik hem ophaalde regende het behoorlijk, dus goed werkende ruitenswissers (voorruit) zijn dan noodzakelijk.  Nu doet de ruitenwisser op de intervalstand helemaal niets. Op stand 2 en 3 werken de ruitenwissers normaal. Ik heb de stuurschakelaar al ingespoten met contactspray, echter zonder resultaat. Ik vermoed dat het relais niet werkt. Echter zonder handboek heb geen idee waar dit relais zit of dat er misschien een andere oorzaak is.  Help!!!! ]

mehn

Citaat van: Ludo op 16-08-2006 23:20:24
gebruik de zoekfunctie even en zoek op "relais 203". ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DD

hebben de luxere uitvoeringen van de 850 / X70 nog de mogelijkheid tot een variabele interval. Dat is eigenlijk wel iets dat ik een beetje mis op de volvo.

mehn

Citaat van: DD op 17-08-2006 12:31:59
hebben de luxere uitvoeringen van de 850 / X70 nog de mogelijkheid tot een variabele interval. Dat is eigenlijk wel iets dat ik een beetje mis op de volvo.

Dat is ook op te lossen, daar zijn speciale relais voor te krijgen die je zelf kunt instellen.
Ook daarover is al veel geschreven op het forum.

Als je met de geavanceerde zoekfunctie zoekt op: "relais interval ipd" dan vliegen de resultaten je om de oren ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DD