After summer meeting!!

Gestart door Zippo, 20-08-2006 11:08:46

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: alex V70R op 25-09-2006 00:15:06Later nog naar Beckum en nog een goed stuk vlees gegeten.

Die Datsun...  :eusa_drool:

Deze 2 dingen had ik eigenlijk niet willen missen.  :'( 

FGG

Citaat van: Johann op 24-09-2006 22:11:15
Citaat van: M@rtijn op 24-09-2006 21:47:33
:eusa_clap: :eusa_clap:Allereerst een bedankje aan de mensen die vanmorgen de koffie / thee en koek verzorgden  :eusa_clap:   :eusa_clap:

Helemaal vergeten! Dit was top ja, Bedankt! :eusa_clap:

En juist van jou had ik 't nu als eerste verwacht ;)
;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Rayman

Inderdaad...Een zeer geslaagde meeting. Mooi weer, leuke locatie, en veel diversiteit in de auto's (hoewel er wel erg veel CY stond  :P). RoyV70R is gelukkig weer op de been; fijn om hem weer gesproken te hebben. Naast alle bekende volvo's stonden er nog veel meer mooie auto's tussen...Toppers vond ik toch wel de saffron S70R van Marcel (**** wat ziet dat ding er goed uit) en de CY estate van Eelko (als ik het goed heb). Godsallemachtig wat een CY....Ik heb nog nooit zo'n strakke CY gezien.  :eusa_drool: Zippo had niets teveel gezegd...Dat soort auto's vind ik echt ma-gis-traal.

Leuk om de 854 CY (ex van R. Heitzer) es te mogen aanschouwen. Blijft grappig om te zien zo'n kilometerstand. Nette auto; dat zeker. Jeroen's zwarte T-5R nog bekeken; ook een zeer strakke T-5R met een geheel eigen stijl. Mooi werk.

Bij het naderen van het terrein nog even doodleuk de ingang van het terrein gemist omdat ik iets teveel bezig was met lawaai maken...(ja ik weet het...Prutser!  ;D). Ach ja...Al blunderend leert men... :eusa_whistle:. Emiel kwam met de LBP het terrein op...wat een sound komt er uit die V70R...Alex volgde rustig met Brutus. Alex' redenatie: "Anders kon je de TME niet goed horen!"...  :eusa_clap: De SDII heb ik nog even getreiterd...Maar ik kreeg direct te horen dat dit 'functioneel vies' was... yeah...right... ;).

Bij het wegrijden van het terrein was ik blij dat ik rustig aan deed... ;). 1-maal op de ringweg van Oldenzaal toch maar even het pedaal ingetrapt en op Beckum aangereden (ff rotondes pakken). Mijn zussie heeft nog even kennisgemaakt met Brutus terwijl Alex met mij mee is gereden in de Triumph... 8).

Na even wat te hebben gedronken, zijn we op haaksbergen aangereden om een lekker hapje te eten (het bedienend personeel ken ik redelijk goed...dus we hadden alweer een drankje gratis! ;D). Ik vond het jammer dat Ivo (fearless) ontbrak  :-\.  Johann kwam nog eventjes langs 8) 8) 8) met een machine die de klinkers uit de straat haalt... 8). Je kunt ook nergens rustig een hapje eten... ;D

Al met al een geslaagde dag...

Remond

(o ja...Ik wil ook een LBP!!!!!!!!!)

big ben

Ik zit net een laatste update te bekijken in de lunchpauze :eusa_shhh: wat een schitterende verzameling van onze club :eusa_drool:....collega's vinden het ook gaaf.

Vanmorgen werd er al gevraagd of ik gisteren op het hulsbeek was............ :-\ (veel volvo's aanwezig :eusa_clap:)hopelijk de volgende keer kan ik er wel bij zijn.

groeten Ben

Zippo

Beeeeetje een late reactie, maar ik kon helaas niet eerder :eusa_shifty:

Was idd zeer geslaagd gister!!!  :eusa_clap:
Heeeel veel auto's, zeer leuke opkomst voor zomaar "een" meeting!!!  :eusa_dance:
Lekkere koffie met cake (bedankt FGG en vrouwlief!) ;)

Wanneer zullen we nog eens wat afspreken?  :evil:

Ivo checkt nog ff welke lager ligt...... (leuke foto)

Alleen jammer dat de andere groep nog iets gingen eten na de meeting... had daar niets van meegekregen....  :eusa_drool:

Zippo

fearless

Citaat van: Zippo op 25-09-2006 21:06:11

Was ff aan het kijken hoever jou kuipen al heen zijn.  ;D

Zippo

Citaat van: fearless op 25-09-2006 21:07:34

En?  ;D

fearless

Citaat van: Zippo op 25-09-2006 21:08:15

En?  ;D

Netjes bijgewerkt.  ;D

Zippo

Citaat van: fearless op 25-09-2006 21:09:16
Citaat van: Zippo op 25-09-2006 21:08:15

En?  ;D

Netjes bijgewerkt.  ;D

:eusa_naughty: ;D

Joachim1

Vertigo

Citaat van: Joachim1 op 11-09-2007 21:20:14
Dit jaar weer?

Voor!

was erg gezellig vorig jaar. Ben komende weekenden alleen erg druk... Zondags heeft mijn voorkeur

t5karel

Citaat van: Vertigo op 11-09-2007 21:25:18
Dit jaar weer?

Voor!

was erg gezellig vorig jaar. Ben komende weekenden alleen erg druk... Zondags heeft mijn voorkeur
mee eens
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

FGG

Citaat van: t5karel op 11-09-2007 21:26:49
Citaat van: Vertigo op 11-09-2007 21:25:18
Dit jaar weer?

Voor!

mee eens

Als de datum goed is dan komen we met beide roffels, goed voor de statistieken. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

Zelfde plek als vorig jaar, met hetzelfde weer?