<clubmeeting> Sleuteldag 30 september Hooftman Waddinxveen

Gestart door Walter, 21-08-2006 08:30:57

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Nilfisk deed de das om...  :eusa_dance: :eusa_clap:

Leuke dag, mooi weer, verkeer zat ook mee, BMW 535TD gaan hard, bere gezellig!

M a r c

Citaat van: Ben XC70 op 30-09-2006 16:49:20
- Dat een verlaagde auto maar niet zomaar op een brug kan maar dat sterke mannen 'm dan eerst even moeten optillen.

achteruit erop rijden is de remedie  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: M a r c op 30-09-2006 17:03:55
- Dat een verlaagde auto maar niet zomaar op een brug kan maar dat sterke mannen 'm dan eerst even moeten optillen.

nee, is dezelfde brug als jij hebt ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Johann

Citaat van: Laserblue op 30-09-2006 17:05:43

Oh ja? Heeft Marc ook zo'n giga schele brug?
Probleem was dat de rubberen steunen op een vrij lang stuk draad zaten. Bij mijn brug, en volgens mij heeft Marc hetzelfde merk, zit er dubbele draad onder de rubberen steunen. Heermee komen de steunen lager bij de grond.

Was wel een beetje zielig als je al die auto's 5 graden uit 't lood zag hangen...  ::)

Ben

achteruit erop rijden is de remedie  ;)

In dit geval was het zo'n brug met losse armen. Die schuiven niet zomaar onder de auto.

HJ850

Alle helpende mensen van Volvo Hooftman en Walter i.h.b.: heel erg bedankt, was weer erg geslaagd!

Zo ben ik na 1,5 jaar Volvo eindelijk van mijn ABS lampje verlost (toch er uit trekken he - geintje) door vervangen snoer LV.
Daarnaast nog veel kunnen doen, nogmaals Jan bedankt voor jouw brug-tijd.

Groet, Hajo

Laserblue

Citaat van: Johann op 30-09-2006 17:17:14
Citaat van: Laserblue op 30-09-2006 17:05:43

Oh ja? Heeft Marc ook zo'n giga schele brug?
Probleem was dat de rubberen steunen op een vrij lang stuk draad zaten. Bij mijn brug, en volgens mij heeft Marc hetzelfde merk, zit er dubbele draad onder de rubberen steunen. Heermee komen de steunen lager bij de grond.

Was wel een beetje zielig als je al die auto's 5 graden uit 't lood zag hangen...  ::)

Zo nou die bruggen hingen er inderdaad bij zeg!

nee, ik bedoelde het model ;) verder gaat mijn kennis van die dingen niet ;D

Laserblue

Die van Marc is blauw daar houdt mijn kennis wel op ;D

Johann

Citaat van: Laserblue op 30-09-2006 17:23:18

Noemen ze een twee kolommer. Die aan de andere kant, waar Marc het over heeft, noemen ze een vier kolommer.
Bij die laatste kom je idd achteruit beter met een verlaagde auto de brug op, moet je alleen even voor de middendemper oppassen.

Ben

Citaat van: Johann op 30-09-2006 17:27:14
Citaat van: Laserblue op 30-09-2006 17:23:18

Noemen ze een twee kolommer. Die aan de andere kant, waar Marc het over heeft, noemen ze een vier kolommer.
Bij die laatste kom je idd achteruit beter met een verlaagde auto de brug op, moet je alleen even voor de middendemper oppassen.

Mijn observatie was dan de tweekolommer, de 1e aan de linker kant, waar Marcel wat spierkracht moest gebruiken om de pootjes onder de auto te krijgen.

animalT5R

Citaat van: Johann op 30-09-2006 17:02:58
Nilfisk deed de das om...  :eusa_dance: :eusa_clap:

;D
Die houden we erin..  . ..
Was erg gezellig,hoop bekende weer gesproken,kortom top  :eusa_clap:

Klinken BRutus en SDII indrukwekkend zeg  :o :o
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

peterr

Zo weer terug na de eerste meeting. Ik ging "even"  kijken en ging weer naar huis met een doorgesoldeerde ABS controller, een geresette serviceinterval en een forumsticker  ;D

Thuur, Mehn en Sbv dank voor hulp/tips/gereedschap. Het ritje naar Friesland is in ieder geval zonder Tracs/ABS-kermis op het dashboard gelukt!

Volvomafia bedankt voor de locatie etc. Perfect geregeld!

Rudy-M

Ik was er pas rond 12en ofzo. Kwam eigenlijk alleen koffie drinken, maar Mehn maar een handje geholpen. En sjesus Emiel, lopen wij een beetje voorzichtig te doen met dat subframe, gaat ie er gewoon aan hangen, hahaha!

Na afloop nog even bij de Mac gestopt.

Jo, nogmaals, de VW staat er mooi bij! En ik heb nog steeds niet de 240 van Ed gezien :eusa_doh:
En nog een aspirant-clublid beledigd (diesel is voor trekkers), oeps. Voor de rest heeft hij een mooie wagen :eusa_whistle: ;D ;)

En Murphy vond het ook weer nodig om langs te komen. Op de terugweg is het lambasondelampje gaan branden :eusa_wall:
Of het komt omdat ik achter Champie reed ;D

Al met al was het weer een gezellige dag!
Walter, iedereen van Hooftman en de Club weer harstikke bedankt!
En Ingrid nog bedankt voor het voorwarmen van mijn hemd!

Sbv

Citaat van: peterr op 30-09-2006 18:49:33
Zo weer terug na de eerste meeting. Ik ging "even"  kijken en ging weer naar huis met een doorgesoldeerde ABS controller, een geresette serviceinterval en een forumsticker  ;D

Thuur, Mehn en Sbv dank voor hulp/tips/gereedschap. Het ritje naar Friesland is in ieder geval zonder Tracs/ABS-kermis op het dashboard gelukt!

Volvomafia bedankt voor de locatie etc. Perfect geregeld!

Graag gedaan, blij dat het allemaal weer werkt. Loop voor de zekerheid toch even alle booutjes van de controllor na om ze nog wat vast te zetten. Volgend project koppeling ?

Laat ook nog even naar je bovenste mororsteun kijken, het lijkt erop dat er een klein scheurtje in zit.

Bovenal, Volvo Hooftman bedankt voor deze dag.

Eric

Inderdaad leuk om al die sleutelaars te zien en geweldig dat een dealer hier steeds aan mee blijft doen!
Maarre... waar blijven die foto's???
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease