Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Jurijn R

Een veilig roffel jaar toegewenst! :D

UserID6342

Auto van BJ (BBS) mag sinds gisteren, na vervanging van RV steekashoes en een slangklem, ook weer een jaar verder roffelen.

widebody

En de N mag ook weer een jaartje zijn trouwe diensten bewijzen.
Wel enkele aandachtspuntjes: draagarmen voor en de remmerij voor zullen binnenkort vernieuwd mogen worden. Maar dat wist ik al. Nog geen afkeurpunt maar nog een 5000km en dan zullen ze er echt aan moeten geloven.

BBS

En onze V mag ook weer een jaar 's lands Heer en Wegen onveilig maken 8) ;D Nadat er een ashoesje vervangen is en een slangklem was gemonteerd 8)
Nu nog enkele onderhoudspunten o.a. remolie en een nieuw snuffelding in de knalpot door Dirk en dan kunnen we hem weer ophalen... :eusa_dance:
Volvoloos....

Tom850

De mijne is ook weer gekeurd. Zonder op of aanmerkingen.

viking_in_shorts

En ik mag ook weer een jaar. Klein beetje afwijking rem LA, maar verder alles in het groene bereik. Blij dat ik toch nog de stuurkogels heb laten doen vóór de keuring in plaats van hem af te laten keuren en daarna te moeten doen.

850blues

Ook mijn 10 kleppertje mag er weer een jaartje tegenaan.

In de tien jaar dat ik 'm nu heb voor het eerst bij de APK een adviespunt gekregen: de remslangen voor beginnen uitdrogingsverschijnselen te vertonen. 'k Heb ze op mijn to-do lijstje 2015 gezet.

Gelijk olie laten vervangen en het snort allemaal weer lekker  :)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Snellebaksteen

Na het stellen van de handrem en het vervangen van een kentekenplaat lampje mag de D5 weer een jaartje verder rijden.
Opmerking van de keurmeester: Zo'n mooie auto verdient een goede wasbeurt, dit is gewoon zonde!
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Rob850turbo

Zonder ook maar 1 opmerking weer een Jaar Apk of de Saffron V70 R

mehn

Citaat van: Snellebaksteen op 23-12-2014 10:32:21
Na het stellen van de handrem en het vervangen van een kentekenplaat lampje mag de D5 weer een jaartje verder rijden.
Opmerking van de keurmeester: Zo'n mooie auto verdient een goede wasbeurt, dit is gewoon zonde!
:eusa_shifty:

Gelukkig kunnen ze m daar niet op afkeuren ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hiker

De 'Fryske wannebee 'R'' mag weer een jaar de weg op. Had niet anders verwacht ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Santos01

Wiellager rechtsachter vervangen,,gas laten afstellen en goedgekeurd tot 16 december 2015.

Sbv

De LBP mag er weer tegen tot begin feb 2016. Sinds vorige APK maar 36000 km gereden. Het is wel te merken dat ik met de XC70 nog wel het nodige rij.

Domaso

Met vlag en wimpel geslaagd! De S80 is weer goedgekeurd voor 14 mnd.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

UserID6342

De R van Peter mag er ook weer 13 maanden tegenaan ;D