Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Benny850

Citaat van: widebody op 03-11-2017 20:42:17
"Zal ik 'm goedkeuren of zal ik 'm afkeuren"? Vraagt de monteur van Biermans aan mij vanmorgen. Ik vrioeg 'm of ie wat gevonden had. "Helemaal niks ;D"!

Weer voor een jaartje gekeurd, met vlag en wimpel!

Deze meneer heeft ook weer een goedgekeurde Volvo :)

UserID6342

Auto van BJ ook weer voor 1 jaar goedgekeurd  :eusa_dance:

Sbv

De S70R mag weer een jaar. Zojuist zonder opmerkingen goedgekeurd. Er is wel 12000 km mee gereden afgelopen jaar.

arjenT5R

Citaat van: Sbv op 15-05-2018 09:28:15
De S70R mag weer een jaar. Zojuist zonder opmerkingen goedgekeurd. Er is wel 12000 km mee gereden afgelopen jaar.

Nice :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

LouisVKWD

DOP met 306K weer voor een jaar goedgekeurd. Vandaag afgehandeld incl. kl. beurt, w.o. nw. remblokken achter. Opmerking monteur bij beoordeling onderkant motor: ik zie nergens een drup olie!.  :eusa_clap:

Rijns_t5r

Hier ook weer goed gekeurd zonder opmerkingen ,dus op naar de  25 jaar t5-R

Gr Robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

daanium

Zaterdag is die van mij aan de beurt, mijn stuurhuis was lek dus dat moest eerst vervangen worden.

Vandaag lekker met het stuurhuis bezig geweest en zaterdag in de ochtend afronden.
In de middag kan die dan APK gekeurd worden, ik verwacht verder geen bijzonderheden, maar toch altijd een beetje spanend :)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

volvobug

Met de V70 roffel ik ook het komende jaar weer met een verse APK door! Toch fijn als je binnen een half uur weer buiten staat met een nieuw keuringsrapport zonder op- of aanmerkingen  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

soumsoum

Ik mag ook weer een jaartje roffelen!!
Enige euvel was dat slechts 1 van de 2 mistlampen achter brandde, keurmeester heeft de andere ook uitgeschakeld en dan zou het geen afkeur meer zijn.... Binnenkort even kijken wat er nu precies aan de hand is.
Volvo 855R 1996

Ozzzz

Citaat van: soumsoum op 03-06-2018 12:54:27
Enige euvel was dat slechts 1 van de 2 mistlampen achter brandde, keurmeester heeft de andere ook uitgeschakeld en dan zou het geen afkeur meer zijn.... Binnenkort even kijken wat er nu precies aan de hand is.

Je mag toch maar één mistlamp achter hebben  ???

arjenT5R

Zal wel over de voorkant gaan...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

soumsoum

hmmm er werd duidelijk over de achterkant gepraat... Vond het ook een raar verhaal maar stelde maar niet teveel vragen want goedgekeurd dus allang blij! Ik zal me er eens in verdiepen wat er nu precies mis mee is.
Aan de voor branden ze allebei nog in ieder geval
Volvo 855R 1996

mitsupiet

Erg vreemd.
Mijn 850 is een keer afgekeurd omdat de achtermistlamp het niet deed.
Was toen een rotte schakelaar.

Te hard geschrobt.......

Ozzzz

Één werkend mistachterlicht én een indicator daarvan op het dashboard is verplicht toch...

Maestro12

Citaat van: soumsoum op 03-06-2018 12:54:27

APK eisen

Er dienen 1 of 2 mistachterlichten aanwezig te zijn en te werken (indien er 1 is gemonteerd moet deze aan de linkerzijde zitten). Deze mag alleen kunnen functioneren indien er verlichting wordt gevoerd en afzonderlijk aan- en uit te kunnen worden gezet. Op het dashboard moet tijdens de werking van het mistlicht een mistlicht-indicator gaan branden. In Nederland is een mistachterlicht verplicht. Bij een ingevoerde auto uit bijvoorbeeld Amerika is niet altijd een mistachterlicht aanwezig. Deze moet achteraf gemonteerd worden inclusief indicator en schakelaar op het dashboard.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?