even voorstellen

Gestart door douwe850, 28-08-2007 21:39:41

Vorige topic - Volgende topic

douwe850

hallo ik zal me even voorstellen ik ben douwe en heb sinds een maand een volvo 850 antraciet grijs hij rijd erg lekker en bevalt ons erg goed de auto is van '92 en heeft rond 325... gelopen maar dat is er niet aan te merken ik heb afgelopen vrijdag even de remblokken vervangen dit ging redelijk makelijk er zijn nog een paar dingetjes die moeten gebeuren zoals de stoelverwarming van de bestuurder repareren deze word niet warm wie wat dit kan zijn?

oja ik zal van de week een paar foto's maken als de auto gepoetst is
greetzzzzz douwe

Ronbroek

Hoi Douwe, welkom op het forum

Als je zoekt op "stoelverwarming" moet je wel een eind kunnen komen

we wachten met smart op de foto's  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

douwe850

hallo ik zal me even voorstellen ik ben douwe en heb sinds een maand een volvo 850 antraciet grijs hij rijd erg lekker en bevalt ons erg goed de auto is van '92 en heeft rond 325... gelopen maar dat is er niet aan te merken ik heb afgelopen vrijdag even de remblokken vervangen dit ging redelijk makelijk er zijn nog een paar dingetjes die moeten gebeuren zoals de stoelverwarming van de bestuurder repareren deze word niet warm wie wat dit kan zijn??? en ja de cenrale vergrendeling die niet werkt maar daar ga ik vanavond naar kijken bij kofferklep maar waar zitten de microswitches eigenlijk? ik hoor het wel alvast bedankt
greetz douwe

FGG

Welkom op 't Forum, Douwe.

We zijn wel benieuwd naar een paar foto's van de auto.

Heb je nog wat meer specs van de auto?

Ennuh, probeer ff wat leestekens te gebruiken, da's wel zo praktisch.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

de boekhouder

Antraciet vind ik persoonlijk een mooie kleur voor een auto; wat voor motor, brandstof etc ?

En...........welkom natuurlijk !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

douwe850

de foto's zijn onderweg onze volvo 850 is 2.5 20v glt (sedan) uit 1992 met zwart leren bekleding en een elektrisch schuifkantel dak.
Hij rijd erg lekker en ik vind met een gebruik op de lange afstanden meevallen 1:12 ik be er wel achter dat het een auto is waar elektra erg storingsgevoelig is maar dat geeft niet altijd weer een uitdaging.
mijn vorige volvo ervaring was erg slecht dit was een s40 uit '98 maar die schakelde raar en stotterde heel erg in de lage toeren en begon met hogere snelheden te fluiten dus die was zo weer weg tegenstelling van de 850 hopelijk een blijvertje maar zoals ik al eerder zei de foto's komen zo snel mogelijk eerst ff lekker poetsen,
maar het enige wat ik jammer vind is dat centrale vergrendeling niet werkt
ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik hier aan kan doen,
want ik heb veel gezocht op het forum maar word er niet veel wijzer van dus ik hoop dat iemand mij hierbij wil helpen

groetjes douwe