Garantie gevalletje

Gestart door JoopS, 26-08-2006 12:43:30

Vorige topic - Volgende topic

JoopS

Afgelopen week is mijn 850 terug geweest naar de dealer waar ik hem in April dit jaar met Bovag garantie kocht. Inmiddels alweer 8000km geleden.
Afgelopen maand bleek dat de voorremmen niet meer helemaal fris waren. Bij een oppervlakkige controle bleek mij al snel dat de schijven voor nog 21 mm dik waren.  :-\  Ook de remblok dragers waren inmiddels tegen de uitstulpende bovenranden van de remschijven aan het drukken.
Na een telefoontje kon ik de auto 2 weken later brengen.
Onder garantie zijn nu de schijven, blokken en remzadels vervangen. Ook een aandrijfashoes die gescheurd was en de uitlaat zijn gerepareerd.
Hulde voor garage de Beemd in Helmond, die zonder meer de zaak volledig recht gezet heeft.  :D
Voor de dag dat ik mijn 850 kwijt was kreeg ik trouwens een V50 2.4 mee (huurauto). Ook niet verkeerd ;D
Tja........

FelixB

Dat is inderdaad heel netjes, wel jammer dat ze die remschijf niet eerder hadden gezien  :o

Had dat ook met mijn dealert (waart ik trouwens heel tevreden mee ben hoor): de voorremschijven waren aan de binnenkant ingesleten (omdat aan die kant de remzuiger zit), maar Tom (ja, dé Tom! ;D ) constateerde het meteen, toppie.
855R & C70 T5 cabrio automaat

elianmars

Ik begrijp alleen niet dat ze je nog twee weken met die versleten remmen door laten rijden......  ::)

JoopS

Ik voelde me er ook niet echt lekker bij, maar ja, vakantietijd he? :P. Ook de dealert verexcuseerde zich te voren en ik was de auto gelukkig niet veel nodig.
Wat ik me wel bedacht is dat de afgelopen 8000 km nooit die 2 mm van zijn remschijven zijn geremd dus bij aflevering had e.e.a. beter gekunt. Daar tegenover staat dat ze zonder morren volledig tegemoet zijn gekomen. Ik lees en hoor wel eens anders  ::)
Tja........