Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Eergister weer eentje binnen, te hard op de N351 (Pieter Stuyvesantweg).
Maar liefst € 25 euro voor 7km/h te hard.... Oef, zware crimineel dat ik toch ben..

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 13-01-2012 15:12:19
Eergister weer eentje binnen, te hard op de N351 (Pieter Stuyvesantweg).
Maar liefst € 25 euro voor 7km/h te hard.... Oef, zware crimineel dat ik toch ben..

Tja, getinte jongeman in een goudkleurige S60 .................... maar ook mijn simpele 850 is niet aan de camera ontsnapt en nou reed ik niet eens te hard.

Groet,
Roger

rogerV701998

Arjanestate

op 27 december tov vliegveld Lelystad op de kruising; 87 euro voor het te hard rijden buiten de bebouwde kom, na correctie 94 waar je 80 mocht, jammer....

was de enige voor het hele jaar 2011, dat dan weer wel, normaal komen ze in vlagen van 2-4 boetes in een week en dat zijn dan meestal een vlaag of 4.... mag in mijn handjes knijpen :eusa_dance:
854 T-5 ROOD 1994

Taranis

Citaat van: rogerV701998 op 19-01-2012 18:23:56
http://www.nu.nl/binnenland/2719276/mercedesrijders-vaakst-geflitst.html

:eusa_eh: ;D

CiteerVolvo scoort ook hoog en is met de vierde plaats de hoogst scorende auto die niet van Duitse komaf is.

Chris

EUR 55,58 parkeerboete in m´n eigen wijk omdat m´n vergunning ondersteboven in de houder zat en dus niet te scannen was :eusa_wall:.

Ik teken bezwaar aan omdat ik kan aantonen dat ik een vergunning heb, en er dus ook betaald is. Verder denk ik ook maar op te nemen dat er sprake is van een vormfout aangezien er sprake is van een onleesbare vergunning met als toelichting: "VE staat op zijn kop". Maar als hij op z'n kop stond had je hem wel kunnen scannen? Hij zat juist omgedraaid.

Ben benieuwd of ik dat voor elkaar krijg. Neem aan van wel. Als je kan aantonen dat je betaald hebt bij een automaat maar dat het papiertje op de grond is gewaaid lukt het volgens mij ook.

petrolhead

Dienstkloppers....

Chris

Citaat van: petrolhead op 20-01-2012 18:33:47
Dienstkloppers....

Ja, ik ben ook echt zwaar gefrustreerd...

Luc

Vanmiddag viel een mooie in de bus : 384,- vanwege het niet afsluiten en onderhouden van een WA-verzekering, voor onze cabriolet. Ding is al sinds oktober geschorst en staat in een garagebox gestald. Stelletje halleve zole daar... kunnen die overheidsslaven nou helemaal niks zonder dat ik het ze voordoe?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

cas

Luc,

vergeet het niet te verlengen na een jaar ( de schorsing) , want dan is de prent wel terrecht  ;)  maar je stalt hem vast alleen voor de winter.

Dien een schadeclaim in zou ik zeggen, laat het bij t kanton gerecht behandelen.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

Citaat van: Chris op 20-01-2012 18:29:02
EUR 55,58 parkeerboete in m´n eigen wijk omdat m´n vergunning ondersteboven in de houder zat en dus niet te scannen was :eusa_wall:.

Ik teken bezwaar aan omdat ik kan aantonen dat ik een vergunning heb, en er dus ook betaald is. Verder denk ik ook maar op te nemen dat er sprake is van een vormfout aangezien er sprake is van een onleesbare vergunning met als toelichting: "VE staat op zijn kop". Maar als hij op z'n kop stond had je hem wel kunnen scannen? Hij zat juist omgedraaid.

Ben benieuwd of ik dat voor elkaar krijg. Neem aan van wel. Als je kan aantonen dat je betaald hebt bij een automaat maar dat het papiertje op de grond is gewaaid lukt het volgens mij ook.

Je kan er 1 per jaar " laten verdwijnen" in hun systeem staat gewoon op jouw kenteken dat je een vergunning hebt. flikke#@ zijn het. ( dit is zo geregeld in den haag overigens ) 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

volvobug

€ 29, trajectcontrole A12 bij Woerden. Rij er bijna dagelijks maar blijkbaar toch een keer niet op zitten letten  >:(
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

blauweroffel

ik ook, 29 euro, 7 km te hard op de IJsselallee in Zwolle. Ik weet dat daar camera's staan. :eusa_doh:
Geflitst op 15-12-11, bekeuring gisteren ontvangen. Ik voel mij nu zwaar crimineel.......

BR

Chris

Citaat van: cas op 20-01-2012 20:38:35
Citaat van: Chris op 20-01-2012 18:29:02

Je kan er 1 per jaar " laten verdwijnen" in hun systeem staat gewoon op jouw kenteken dat je een vergunning hebt. flikke#@ zijn het. ( dit is zo geregeld in den haag overigens ) 

Goed om te weten. Dit is Rotterdam, maar zal denk ik ook wel zo zijn.

Je trajectkaart voor de NS is iets vergelijkbaars. Niet bij je is een 'boete', die je dan ongedaan kan laten maken door bezwaar te maken en aan te geven dat je een trajectkaart bezit. Dat mag je geloof ik drie keer per jaar flikken.