Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Das dom, je hebt toch sokken aan  8)

fredtref

Citaat van: daytonawim op 07-04-2010 20:11:43

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: Nooit aan gedacht :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID6342

Citaat van: fredtref op 07-04-2010 21:23:18
Citaat van: daytonawim op 07-04-2010 20:11:43

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: Nooit aan gedacht :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Aanvechten die bekeuring dus/dan ;D  Geef ze maar wat extra werk voor die centen, al is het maar om te treiteren.

mehn

Citaat van: fredtref op 07-04-2010 20:09:24
Vandaag binnen gekomen 60 euro, letterlijke omschrijving van mijn strafbare feit:
Een hond op de weg laten verblijven zonder een middel om uitwerpselen te verwijderen bij zich te dragen of te tonen

:police: :eusa_clap:

Ik vind dat iedereen die zijn hond zomaar overal laat schijten niet 60 maar 600 euro boete moet krijgen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

UserID6342

Citaat van: mehn op 08-04-2010 08:02:07
Ik vind dat iedereen die zijn hond zomaar overal laat schijten niet 60 maar 600 euro boete moet krijgen.
Daar heb je ook wel weer gelijk in, en idd als die hond zit te schijten als de agentjes eraan komen en het word niet opgeruimd is de bekeuring ook geheel terecht.  Maar ik ben weer eens uitgegaan van het positieve van de mens, dus dat dit niet het geval was.  Als ik ergens loop en die kwast wilt mij een bekeuring geven als mijn hond NIET zit te bouten, dan heeft hij/zij dus een probleem en niet ik.

peteRRR

Vandaag binnen gekomen 60 euro, letterlijke omschrijving van mijn strafbare feit:
Een hond op de weg laten verblijven zonder een middel om uitwerpselen te verwijderen bij zich te dragen of te tonen

Ja hoorrrr.........

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Reitse

Mag ik daar de katten aan toevoegen?

Wij hadden vroeger thuis honden en als die buiten het erf wat moesten doen werd dat altijd opgeruimd, zodanig dat anderen er geen last van hadden.
Met katten is het misschien wat lastiger maar ik ben er wel klaar mee dat mijn tuintje (niet heel groot) steeds als kattenbak gebruikt wordt. De kattenschrik werkt wel een beetje, net als de scherpe dennenaalden van een omgehaalde boom maar ik vind dat je geen last moet hoeven te hebben van huisdieren van de rest van de buurt...

t5karel

Hehehe ;D Dan kunnen ze alle mensen die geen wc papier en plastic tas bij zich hebben ook wel gaan bekeuren :eusa_wall:
Laat ze toch een bochel krijgen... ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Misha

Citaat van: Reitse op 08-04-2010 10:02:50
De kattenschrik werkt wel een beetje, net als de scherpe dennenaalden van een omgehaalde boom maar ik vind dat je geen last moet hoeven te hebben van huisdieren van de rest van de buurt...

Tja.. dan zal je midden in een oerwoud moeten gaan wonen.
Dan heb je last van wilde dieren.

Wat overigens ook goed werkt zijn die schrikdraden. Dat hoef je maar een paar weken te laten staan, dan komen ze niet meer in de buurt. Is dun, groen, verbruikt amper stroom en de blik als je een kat het ziet aanraken is onbetaalbaar.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ben

Kali-Integrali

Eergisteren ontvangen (zat ik al op te wachten)

€ 138,-

Na correctie 22 km te hard binnen bebouwde kom...

Langs het vliegveld van Teuge net voordat je de bebouwde kom uitrijd. Het is geen woonwijk ofzo, maar gewoon wat bedrijven en een sportclub... Lekker uitgeslapen en om 10.00 richting werk geroffeld. Muziekje aan, zonnebrilletje op.

Op een gegeven moment rij je daar op dat oude Russische toestel af waar ze een Hotelsuite.nl van gemaakt hebben en dan ineens in mijn ooghoek.....FLITS...... Zilvergrijze Modeo inclusief een platte pet. :(

KASSA.... dure leerschool...

hvdmountain

Net weer eentje binnengekregen: € 54,- voor 10 km/h te hard binnen bebouwde kom. :(

Thijssie!

Prrrrrrr :'(

51 km/h te hard op een 80-weg. Resultaat: 490 eurie!

Eigen schuld dure bult. Ik ben direct genezen van hard rijden :eusa_pray:

Freakybaby

J-P kom er 's in...

Zelf 19 euro wegens foutparkeren in Frankrijk.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

jan piet

Citaat van: Freakybaby op 01-06-2010 12:31:20
J-P kom er 's in...

Zelf 19 euro wegens foutparkeren in Frankrijk.

Ik maak ze niet meer open  :eusa_snooty:

Net deze week weer € 189 overgemaakt voor hard rijden. Daarnaast deze week € 860 voor het hekkie wegens enthousiast gedrag..... En nog in afwachting van 32 km gecorrigeerd te hard welke nu bij de officier ter beoordeling komt te liggen. Ik had al iets van € 340 dit voorjaar aan m'n kleed met gedonder op de A12, en nog een stapeltje kleintjes van een paar tientjes. Zit dit jaar al weer over de €2000 heen, gaat weer lekker zeg maar......
Zo ongeveer Freek  :angel: 8)
Gr, J
(die iedere keer  zich voorneemt om rustig te doen en dat ook heel netjes volhoudt. Binnen de bebouwde kom. )