Daar issie weer de cyclone :)

Gestart door tdidude, 26-09-2006 22:44:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tdidude

 ;D ;D

Ondanks dat iedereen sceptisch is over dit product kon mijn recalcitrante ik, het toch niet laten zo'n ding in mijn auto te laten zetten.. met no pay no cure kan er weinig mis...

Kortom paar duizend kilometerjes verder moet ik toch kleurbekennen en opmerken dat het wat doet..  normaal zat ik op een goeie +6.0/100 en nu zonder moeite 5.5/100.. toch significant.
Gewoon 130 op de snelweg..en inhalen met rookpluim waar nodig  ::)

Tevens bemerk ik dat ik veel eerder kan overschakelen naar de volgende versnelling.

25 in zijn 3
45 in zijn 4
70-75 in zijn 5

Is goed te doen..
Tuurlijk turboot hij niet ervandoor als je pedaal naar de bodem trapt.. maar op de provinciale wegen kom je prima mee..
voor mij een verademing tov vroeger.. waar je rond de 80 steeds aan het roeren was met de versnellingspook

Snap dat iedereen met een chippie dit niet gelooft (wilt geloven) en de sceptische mens onder ons dit met de grond gelijk maken.. maar intussen rijdt ik een bewezen 1000+ kilometers fluitend zonder te hoeven tanken.. en brandend lampje  :P

5 cilinders is meer dan 4

M a r c

it's all between the ears....  denk er maar eens goed over na....  :eusa_think:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Ik rijd zomers ook een kleine 10% / ruime 5% zuiniger...
De Tussenpaus

tdidude

Die paar duizend kilometer is van een paar weken.. daar rij je diesel voor.
enehh toen was het ook al zomer.

Tussen de oren??? je boedoeld...door sneller op te schakelen kan je besparen.. maar dan moet je autotje dat wel willen... de bal is rond. 70 in zijn 5 was voor mij voorheen onmogelijk..  dit doe ik overigens alleen als ik provinciaal rijdt.. en dat gebeurd niet vaak.

Rij metname snelweg.. mijn snelheid en rijgedrag is daar niet veranderd... gewoon vooruit in zijn 5 ...misschien heeft mijn boordcomputer, kilometerteller en tankstation iets tussen zijn oren..  ;D ;D



5 cilinders is meer dan 4

snowdiver

De boordcomputers hebben het altijd tussen hun oren, ze geven makkelijk een halve liter minder aan dan de realiteit.

yoda

zon ding is net yomanda ......


als je er in gelooft zal het best wel helpen :P

maar mijn mening als monteur is dat het pure onzin is.

tdidude

Ach.. zoals ik al zei.. deze sceptische reacties waren te verwachten.
Met dat ding zit computer dan blijkbaar tussen andere oren...

Met Logisch nadenken kan ik het ook niet verklaren.

Vooralsnog haal ik met moeite 5.6/100 omdat hij alleen maar omlaag wil  :P

Soms gaat "prove in practice" boven logica.

5 cilinders is meer dan 4