Bezoek op je werk

Gestart door why-not, 02-09-2006 14:09:20

Vorige topic - Volgende topic

KUKO (Rob)

Maar t zal meer beuren als wat ik beur daar staat wel tegenover dat ik omgerekend maar 33,4 uur in de week maak.

why-not

Citaat van: KUKO (Rob) op 08-09-2006 20:25:24
Maar t zal meer beuren als wat ik beur daar staat wel tegenover dat ik omgerekend maar 33,4 uur in de week maak.

84 uur per week,

maar wel (bijna) de helft van het jaar vrij.

en voor de poen hoef je het nu niet meer te doen

Reitse

Gave plaatjes zeg!!  :o
Ben ook zo'n Discoverykijker met Chris Barry's massive machines, Extreme machines etc..

SIPS Master

Citaat van: 850 T5 Freak op 05-09-2006 17:56:21
Citaat van: ReemGLE op 05-09-2006 17:27:00
Over kranen gesproken:

Heb hier nog een filmpje dat echt niemand mee wil maken........ :o

http://craneaccidents.com/bigblue.mpg

:o :o :o :o geen woorden voor!!!

hier nog wat foto's:  :-\

Was dat niet een verkeerde inschatting van de wind? Of iets van turbulentie bij het gedeelte van het dak dat ie tilde, waardoor uiteindelijk die "pin" het begaf en het hele zaakje naar beneden kwam?

Voordeel van Discovery en NC is dat alles nogal tot in den treure herhaalt wordt.  ;D

Verder mooie foto's!
Up the Irons!

Wepz

Citaat van: daytonawim op 03-09-2006 14:22:21
Zal ik eens (heel) voorzichtig wat foto's van de (werk hobby plaatsen ;D ;D

http://www.dodgedaytona.nl/f16.JPG

http://www.dodgedaytona.nl/cougar.JPG

Loadmaster? Crewchief? Flight Engineer?

Ik zit als alles goed gaat nog de komende 10 maanden op vlb. WDT. Dus mocht je daar komen en een bordeaux rode S70 spotten, that's me.

why-not

Ben in mijn diensttijd ook nog assistent crewchief geweest bij het 312 sqn in volkel, wereldtijd gehad  ;D. leuke baan crewchief.

daytonawim

Voor mij is het een (hobby) als reservist geeft ik instructie op Soesterberg aan andere reservisten een behoorlijk aantal weekenden (20 a 25) per jaar. ;D ;D

En daar zit aan het eind van de opleiding van de cursisten meestal een "ride in de Heli in"

Ik moet nog naar een 3 weekse cursus op WDT, als ik daar heen ga laat ik het wel even weten  ;D

Het leuke hieraan is dat het voor mij een echte afleiding van mijn normale werk, en het ook nog een paar centen opleverd  ;D ;D ;D

why-not

CiteerIk moet nog naar een 3 weekse cursus op WDT, als ik daar heen ga laat ik het wel even weten 

wdt  wa´s da ???

daytonawim

Wdt= Woensdrecht
Ssb=  Soesterberg
Lw=   Leeuwarden
Vkl=   Volkel

why-not

Wepz

Citaat van: daytonawim op 10-09-2006 10:39:32
Ik moet nog naar een 3 weekse cursus op WDT, als ik daar heen ga laat ik het wel even weten ;D

Ik hoor het wel. Ik slaap tegenover de eetzaal en de mess, ideaal. ;D

italia

Citaat van: daytonawim op 10-09-2006 11:06:48
Wdt= Woensdrecht
Ssb=  Soesterberg
Lw=   Leeuwarden
Vkl=   Volkel

PRW= Pernis
GRK= Grijpskerk
WTV= Westerveld
BRT= Barendrecht
OHS= Oosterhesselen
NRG= Norg
EMM= Emmen
GAG= Gaag
MKZ= Munnikezijl
en nog heel veel meer, maar das een hele andere tak van Sport.  ;D

Lindert Bogers

Mag ik ook meevliegen  ;D

Kom langs roosendaal gevlogen en land daar even  ;D

why-not

Weer 5 weken afrika achter de rug.was m´n laatste reis, ontslag ingediend en ga in december weer aan land werken.
dus dit was een van m´n laatste projecten  :'(
+/- 5000 ton
zal het wel een beetje missen maar iedere dag thuis is toch ook wel lekker :eusa_dance:
[/img]

george

Meende dat de Thialf eea in het verschiet had in Brazilie. En dan neem jij de zak?? Waar ga je werken aan de wal?
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T