startmotor doet niks

Gestart door Oele, 06-09-2006 17:18:25

Vorige topic - Volgende topic

scania164

Hallo!
Heb je al met een schroevendraaier rechtstreeks op de startmotor gestart??Dan weet je gelijk meer. :o

Oele

Citaat van: scania164 op 07-09-2006 20:37:14
Hallo!
Heb je al met een schroevendraaier rechtstreeks op de startmotor gestart??Dan weet je gelijk meer. :o

Ik heb vanavond alleen de dikke plus van de accu op de startmotor gezet alle andere plussen van de accu afgehaald.

De massa van accu wel aangesloten op het chassis...

Op de kleine connector een plug met een draad aangesloten. Handmatig heb ik met de kleine draad van het startrelais op de + van de accu gezet en wat denk je?

kortsluiting... geen draaiende motor....

Conclusie startmotor kapot, ik heb em nog wat tikken gegeven maar hij is er geweest...

Nu een nieuwe halen...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

850 T5 Freak

hmm das bale en je was er bijna :-\
maar goed we wachten nog steeds geduldig af  ;)  ;D

suc6! Mzzl Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

konniekip

bizar dat zoiets lulligs roet in het eten gooit.  >:(

Oele

Het viel me mee, een orgineel nieuwe Bosch startmotor met relais 130 Euro met inruil van de oude...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD