nieuwe lezer

Gestart door maarten munneke, 20-09-2006 11:09:26

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Veiligheid doet ook een boel...
--
Autogas Inside . . .

The Saint

Citaat van: elmarconi op 20-09-2006 16:47:59
Veiligheid doet ook een boel...

Daarom rijden wij toch ook Volvo? hahahahahahahahahahaha
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Welkom op het forum, dat - zoals Eugene al zegt - verslavend werkt omdat het niet alleen technisch maar ook zeer gezellig is.

En er zijn hier al behoorlijk wat ex-Citroën rijders die nu zeer tevreden zijn over hun nieuwe auto ::)

Voordelen aan een 850? Zullen we het eens over de nadelen (en vooroordelen ;) ) van een Citroën hebben ;D

En ook ik heb zo een vrouw die de auto niet meer uit te jagen is. Ze belt af en toe op, laatst nog vanuit Duitsland dat ze er 'per ongeluk' een Porsche uitgereden heeft, of een dikke Audi bij het stoplicht achter gelaten heeft. En dan zou ik niet zo mogen scheuren met de wagen ??? vrouwen :P

Dus gewoon eentje kopen (en op papier vast laten leggen dat je er ook nog wel eens in mag rijden :angel: )

@Eugene: Is Sanne dan geen vrouw ??? ::) ;D
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 20-09-2006 19:51:28

uhm, zal ik haar ff vragen dalijk ;)

If it's not blown, it sucks...

Ludo

Citaat van: Eugene op 21-09-2006 08:35:30

én?, ben je geschrokken?.  ;D

gjg

Hallo Maarten, mijn vrouw vond al die volvo`s maar grafbakken/lijkwagens, maar nu ik een v70 tdi classic gekocht heb een maand geleden is het zo dat als we ergens naar toe gaan ze alleen met de volvo wil en niet met haar eigen auto ( een toyota starslet )
Moraal: gewoon een v70 tdi kopen en zeggen dat je het eigenlijk voor haar gedaan hebt.

GJ

Eugene

Citaat van: Ludo op 21-09-2006 09:19:44
Citaat van: Eugene op 21-09-2006 08:35:30

én?, ben je geschrokken?. ;D

Nee, het viel gelukkig mee...

Maar dat betekend nog steeds niet dat ik een vrouw heb, blijkt dat ik een vriendin heb ;D

En dat kan ik beter zou houden ;)

If it's not blown, it sucks...

Vertigo

Zoals hierboven al meerdere keren aangegeven: gewoon de vrouw eens proef laten rijden.

Buitenkant spreekt de vrouwen meestal minder aan, maar als ze erin rijden krijg je reacties
"Hij rijdt wel erg lekker" tot "al het andere verkeer reed wel erg langzaam op de snelweg vandaag", "Goh, je rijdt 160 voordat je het door hebt"

Ik ben trouwens vorig jaar met een vriend op vakantie geweest naar Tsjechie, Hij reed een Xantia break 1.8 en had er een vouwwagen achter hangen en ik had een caravan van 7 meter achter de Volvo hangen. Berg op kon hij me niet bijhouden en vaak moest ik erg inhouden om te voorkomen dat ik bij die vouwwagen naar binnenreed. En ja hij reed plankgas. En ik heb niet eens een turbomotor, maar gewoon een standaard 20-klepper op LPG.

Tijdens die vakantie pakten we trouwens meestal de Volvo als we ergens naartoe gingen.

b0nkolok

In het algemeen kijken vrouwen naar de kleur van de auto. Wat onder de motorkap zit is niet zo interessant voor ze. Vergeleken met de huidige moderne automodellen stamt de roffel uit de ander tijdperk. Ook dat zien vrouwen uiteraard.
Resteert echter de binnenkant. Zet je vrouw achter het stuur, stel de zetel goed af voor haar, en laat haar een lekker stukje proefrijden. Buitenkant onzichtbaar zijn vrouwen vaak snel verkocht. Mijn vrouw is zelfs -net als ik- vrij snel verslaafd geraakt. Een roffel is besmettelijk !
(Overigens zie ik tijdens de werk-uren van de heren erg veel dames in roffels rijden!)

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

langeman

mijn meisje vertelde van de week ...

WHAHAHA     ik heb die L*L in die volkswagen gti helemaal zoek gereden !!!

ahum ...dat was die zelfde vrouw die zei : och Hans ik weet het niet hoor , deze zwarte lijkenwagen is wel errug groot !!

( mooi spul he' ... 8))