Onderhoud en APK kosten

Gestart door Arnaud, 21-09-2006 11:19:43

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 24-09-2006 13:10:37
Een draagarm voor € 150,- :o :eusa_silenced:

Immitatie. Origineel kost een tientje of 4/5 meer ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Arnaud

Lezers,

Dank u voor uw commentaren. De auto is bij Van Velzen te Hazerswoude geweest.

Groet,

Arnaud

sjors

Kijk net bij estateservices, daar kost een imitatiedraagarm 75 euro ongeveer.

Dus is het dubbele wel erg duur toch??

Staff

Citaat van: sjors op 11-10-2006 19:05:07
Kijk net bij estateservices, daar kost een imitatiedraagarm 75 euro ongeveer.

Dus is het dubbele wel erg duur toch??

De bereklauw-pinda op vrijdagmiddag moet ook betaald worden ;)

Arnaud

Was ik zelf inmiddels ook achter gekomen. Imitatie draagarm is behoorlijk wat centjes (zeg maar 100%) opgelegd voor die bereklauw. Jammer.

sjors

Ach ja, ik heb kom er ook wel eens achteraf achter dat iets (veel) goedkoper was, overkomt iederen wel eens..

Maar met goed speurwerk op onder andere het forum kom je al een heel eind...

Arnaud

Inderdaad. En zo hoop ik dat mijn bijdrage daaraan weer iets toevoegd........

Arnaud

Voor de volledigheid nog maar even een toevoegsel....
Volgende week ga ik naar Oostenrijk en heb de Volvo nog even een wintercheck laten ondergaan bij een andere garage. Daar kwamen toch wat verontrustende zaken naarvoren. Zaken die in september goed uitgevoerd zouden moeten zijn. Ook het verschil in service en prijs is aanmerkelijk te noemen.

Volvo Van Velzen (www.volvovanvelzen.nl) raad ik op basis van mijn ervaring af.

FGG

Ik heb vorige week de 850 voor een beurt gehad:

grote beurt+APK+wiellager rechtsvoor vervangen, alles bij elkaar voor 535,-

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Racingbrick

Citaat van: Arnaud op 11-01-2007 14:24:28
Voor de volledigheid nog maar even een toevoegsel....
Volgende week ga ik naar Oostenrijk en heb de Volvo nog even een wintercheck laten ondergaan bij een andere garage. Daar kwamen toch wat verontrustende zaken naarvoren. Zaken die in september goed uitgevoerd zouden moeten zijn. Ook het verschil in service en prijs is aanmerkelijk te noemen.

Volvo Van Velzen (www.volvovanvelzen.nl) raad ik op basis van mijn ervaring af.

En wie was die andere dan?
Van Velzen heeft bij al afgedaan in 1988, ik heb toen een Necam LPG in mijn 240 laten bouwen daar.
En toen rekende hij mij nog even 20 gulden LPG aan bovenop de afgesproken prijs... tja, ik moet wel kunnen afstellen he?.
Als je al zo gaat beginnen zie je mij niet meer, moraal van het verhaal in jouw geval, ook van Velzen weet dat mensen angst hebben om met hun eigen wagen naar de dealer te gaan voor onderhoud.
Daar speelt men dan lekker op in met woeker prijzen, de dealer is immers zooo duur denkt men.
Ik vrees dat jij bij de dealer ongeveer het zelfde had betaald, het feit dat van Velzen in deze een lager uurloon heeft, haakt men met gemak terug door hogere prijzen voor de onderdelen en andere zaken er bij te schrijven.
Eerlijkheid boven alles lijkt me, en iedereen moet een snee brood kunnen verdienen toch?