cd rom voor volvo RTI

Gestart door naj1, 18-01-2005 22:17:19

Vorige topic - Volgende topic

naj1

Ik ben op zoek voor mijn '98 V70 naar een CD rom van het Volvo RTI voor de Benelux. Hoe kom ik daar op een beetje gunstige manier aan? Het schijnt dat deze CD afhankelijk is van het chassisnummer. Graag tips hoe hier mee om te gaan.

Groet,
Jan

Jur

Citaat van: naj1 op 18-01-2005 22:17:19
Ik ben op zoek voor mijn '98 V70 naar een CD rom van het Volvo RTI voor de Benelux. Hoe kom ik daar op een beetje gunstige manier aan? Het schijnt dat deze CD afhankelijk is van het chassisnummer. Graag tips hoe hier mee om te gaan.

Groet,
Jan

http://www.autoliebhaber.info/auto/news/RTI/RTI-Mappe.htm

dealer of marktplaats...

b0nkolok

Ik ben ook op zoek naar een update. Dze komen normaal om de twee jaar uit. De laatste was van 2003 dus ..... verwacht ik maart 2005 een update. Afkomstig van NavTech, Japan.
Vergis je niet, dat spul is duur (ca. € 125 per CD) bij de dealer. Kopieëren kan je ze niet, behalve door sommige 'freaks'.
Er was er een in Rotterdam, maar als ik die nu bel neemt ie niet op. Volledige (kopie-set) van Europa (ca. 7 CD's) kostte bij hem € 75,00 !!!
Ik blijf proberen hem te vinden en zal de 'vondst' op dit forum melden.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

mehn

Citaat van: b0nkolok op 19-01-2005 17:29:36
Kopieëren kan je ze niet, behalve door sommige 'freaks'.

Kom op zeg, je steekt de twee cd's in de pc en kiest 'kopie van cd maken' en klaar is kees  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ronvlo

Nee, nee, nee .... dat werkt alleen als je een z.g. "image"  van zo'n CD hebt. De cd's kunnen namelijk niet door een "normaal"  OS (W2K eq.) worden gelezen. Even een kopie maken van de CD heeft dus geen zin....(ze zijn niet achterlijk daar !)  
Afijn nu allemaal even op zoek naar zo'n "ïmage" .....

mehn

Nou, dan geloven jullie me maar niet  ::)

XC60 D4 AWD:

Rad

Ik ga met Mehn mee...

Wel de juiste software gebruiken natuurlijk!

mehn

XC60 D4 AWD:

ronvlo

Citaat van: Rad op 19-01-2005 21:20:16
Ik ga met Mehn mee...

Wel de juiste software gebruiken natuurlijk!

Vertel eens...ben heel benieuwd......

@®-

clone-cd doet gewoon domweg kopiëren, maar mag volgens Peter R. de Vries niet.

Derks

M'n opa zou het met nero nog lukken, gaat echt zonder problemen.

Ik draai zelf ook altijd copietjes, ga namelijk nogal lomp om met cd's.
De orginele ligt thuis, de bekraste in de auto. Ook handig met evt diefstal.

gr derks

b0nkolok

Illegaal of niet, we hebben RTI (oude versie) in de roffel en door het voortdurend wijzigen of aanleggen van wegen/straten zie je ons soms door het weiland rijden.
Een 'update' is wel zo plezierig dus.
Nu was ik in de RAI en sprak met een van die snelle verkopers van Volvo over onze RTI (die nog steeds in de nieuwste C70 zit!!!). Hij zei dat er veel vraag naar was. Dat vele vragen is neergelegd bij de importeur die de dealers zou inlichten en evt. de beschikbaarheid van updates zou melden. Ik ben benieuwd of dat inderdaad gebeurt.
Kopen we gezamenlijk een Benelux of hele set Europa en laten we die door mehn kopieëren, toch?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

PRINCE

Hallo,
ben benieuwd naar de afloop van het verhaal inzake de 1998 V70 en de rti update. Ik heb ook een v70 uit 1998 met de cd's uit 1998. Was vandaag bij van vliet in L'dam maar die hadden geen succes met de cd set die ze daar hadden (de set met 19 cd's). Volgens hun is mijn rti 'te oud'....

Derks

HIER staat het een en ander over het oude system.

gr derks

PRINCE

Thanks. Ga hier even verder kijken. :eusa_clap: