A.b. defect van AutoNorm TX40/AP c.v.+startblokkering

Gestart door ewing, 25-09-2006 10:04:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ewing

De afstandsbediening voor mijn centrale deurvergrendeling incl. startblokkering hapert de laatste tijd steeds vaker, omdat het kastje zo langzamerhand uit elkaar valt. Kent iemand dit systeem en weet of er wellicht een vervangend kastje ergens te bestellen is?

thuur


ewing

Ik had ook al gezocht op Google en hier op het forum, maar niets...hij zat bij de auto toen ik 'm vorig jaar kocht...

De problemen met de a.b. zijn dusdanig, dat ik zo af en toe de auto niet open en/of niet van de startblokkering af krijg. Dat wordt dus wellicht een nieuw alarm...zucht...iemand ideeen voor een degelijk, maar niet te kostbaar, alarm?

thuur

Wat ik bedoel, weet je zeker dat dat het merk en type is van je alarmsysteem?


Gr ;)

ewing

Er staat op de voorkant van het vierkante kastje "AutoNorm!" en op de achterzijde "TX40/P". Het kastje zelf heeft twee knoppen: rood en groen (openen en sluiten deuren en tegelijkertijd startblokkering aan/uit).

thuur

Citaat van: ewing op 25-09-2006 13:59:52
Er staat op de voorkant van het vierkante kastje "AutoNorm!" en op de achterzijde "TX40/P". Het kastje zelf heeft twee knoppen: rood en groen (openen en sluiten deuren en tegelijkertijd startblokkering aan/uit).

Heb je een foto van de ab? Er zitten een paar alarm-kenners hier ;D


Gr 8)

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur


pwassink

#8
Citaat van: thuur op 25-09-2006 14:28:54
Misschien heeft ewing hier meer aan.... ;D

http://www.autonorm.com/index.php?page=public/faq.php?categorie=levering


Gr 8)

Hmm, en toen was de cirkel weer rond.. duh..
Er is op die site met enig zoeken (niet onder contact uiteraard maar ergens in bedrijfsinfo, zitten in Duiven   :eusa_silenced:)
wel een telefoonnummer te vinden, mogelijk willen die hem verder helpen.. je weet t niet..

peter
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

ewing

Die site had ik idd ook gevonden, maar ik word er niet wijs uit of dat de fabrikant/producent van mijn alarm is. De site bevat echt nul komma nul informatie. Ik zal vanavond even een afbeelding van de a.b. op het forum plaatsen, wellicht helpt dat. Daarnaast zal ik eens informeren bij dat bedrijf.

P.S. Het vorenstaande geldt onder de voorwaarde dat ik vanavond thuis kom. Allereerst hopen dat de a.b. zodadelijk werkt anders mag ik van Nieuwegein naar Arnhem lopen  ;)

ewing

Hierbij een pic van de voor- en achterzijde van de a.b....




Zegt dit iemand iets?

netwerk11

Zoiets had ik vroeger ook , dat was alleen een saab, en het was een eagle alarm, misschien moet je eens zoeken onder dit merk binnen werkjes zijn volgens mij gewoon te koop, misschien moeten deze wel ingeleerd worden in het alarmsysteem.

Succes