Geen nieuw lid; wel een nieuwe auto

Gestart door oldostofjas, 25-09-2006 21:32:50

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Vandaag afscheid genomen van Per. Echt een hele fijne auto, collega's waren erg verbaasd dat ie weggaat.

Als er iemand is die echt een goed onderhouden en strakke TDI zoekt....dit is hem!

:eusa_eh:

Frans Harkema

Citaat van: Emiel op 29-09-2006 22:10:37
Als er iemand is die echt een goede onderhouden en strakke TDI zoekt....dit is hem!

Misschien iets voor Jack?   ;D

oldostofjas

Die V70 is toch Tropic green hoor, niet dark olive...
There is no place like 127.0.0.1

Jash

groen is doorrijden ! ;D

veel veilige km's toegewenst en ruimte zat , voor de kids.......... :eusa_shifty:

jash

Vertigo

Citaat van: oldostofjas op 01-10-2006 19:34:19
Die V70 is toch Tropic green hoor, niet dark olive...
Nee hoor, ik heb tropic green... die V70 is echt een andere kleur. ik denk toch dark olive

breakman

proficiat met je aankoop !!

dit is echt een luxe bak ga je veel plezier van hebben  :eusa_clap:

oldostofjas

Die kleur komen we wel achter.

Iets anders: ik wil wederom een forumsticker bestellen maar met zoeken kom ik er niet achter hoe dat ook alweer moet.  ::)

Emiel

Citaat van: oldostofjas op 03-10-2006 18:56:57
Die kleur komen we wel achter.

Iets anders: ik wil wederom een forumsticker bestellen maar met zoeken kom ik er niet achter hoe dat ook alweer moet.  ::)

Even een PB naar Ingrid sturen....

Rayman

Dark Side of the Force is German

oldostofjas

Denk het wel. Ik mis bijna altijd m'n vorige auto.

Eveline is nog veel erger; die gaat ervan huilen  :'(

Maar zolang er iets moois voor in de plaats komt, is er voor mij niets aan de hand.

oldostofjas

Eveline

Over een paar uur steekt er geen silversand-kleurige kont meer uit het parkeervak...  :'(

Misschien moet ik, als bijna getrouwde en 27-jarige "volwassene" eens leren dat een auto geen gezinslid is...

He getver, en toch zou ik zweren dat die poeperd van een Pertje trots stond te glimmen op de camping, nadat ie ons en de caravan door de Alpen had gesleurd... Tegen de volgende auto ga ik gewoon niet meer praten, misschien is dat gewoon beter.  :eusa_silenced:

Ik laat jullie straks weten of ik me niet huilend van ellende op zijn motorkap heb gestort. Jongens, wens me sterkte.

En nee Joost, ik ga niet vertellen dat je vannacht, alsof je vier jaar oud was en Sinterklaas was in het land, door het huis aan het spoken was en met een flinke whiskeydamp weer in bed rolde... Het is ook spannend!

Emiel

Sterkte ermee Eef...

Ik blijf het niet snappen, dat de 850 opeens/plotseling weg moest terwijl ie zo goed is...maargoed... :eusa_think:

Per was wel een familielid, dat weten jullie zelf ook!

RRRRR_Ramon

Nou geniet nog maar even van je 850 en ga dan maar snel die V70 halen!!

Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Rayman

Ik kan me wel indenken dat het niet prettig is wanneer je een goede en betrouwbare 850 TDI (waar je veel schik van hebt gehad) gaat inruilen. En helemaal wanneer je een band hebt met een auto. Troost je aan het feit dat je een mooie volvo er voor terugkrijgt waar je (als het goed is) net zoveel plezier aan gaat beleven. Ik wens je sterkte maar probeer ook te genieten van een nieuweling als zo'n V70.

Ray
Dark Side of the Force is German