tractie problemen

Gestart door johan283, 28-09-2006 18:02:33

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik heb de Dunlop SP9000 er onder liggen en moet zeggen dat ik supertevreden ben over de grip van deze banden.

Soms moet ik heel even het gaspedaal lossen, omdat er tóch wielspin optreedt, maar daarna kan ik gewoon weer verder scheuren  8)

Turbobiker

LSD va 800 euro's, goede tractiecontrole pakweg 400 euro, vanaf 80 niet in één klap gasgeven: levert zelfs geldwinst op (minder verlies in ieder geval).

Maar effe serieus, wielspin bij 80? Op nat wegdek zeker. Als het op droog is heb je zeker nieuwe banden nodig en eventueel andere dempers/veren.
De Tussenpaus

Emiel

Met Pirelli P7000 alleen maar grip! Mag dan wel een oude band zijn...ze zijn echt goed

johan283

Citaat van: Turbobiker op 29-09-2006 21:39:04
LSD va 800 euro's, goede tractiecontrole pakweg 400 euro, vanaf 80 niet in één klap gasgeven: levert zelfs geldwinst op (minder verlies in ieder geval).

Maar effe serieus, wielspin bij 80? Op nat wegdek zeker. Als het op droog is heb je zeker nieuwe banden nodig en eventueel andere dempers/veren.

Yep, lijkt erop dat ik wat aan mijn veren/dempers moet gaan. Bij goed doortrekken voelt de auto wel wat licht aan de voorkant. Nu na de tuning is e.e.a. natuurlijk kritischer geworden  ;D

Turbobiker

Citaat van: johan283 op 01-10-2006 19:34:42
Nu na de tuning is e.e.a. natuurlijk kritischer geworden  ;D

Vooral de berijder... ::)

;)
De Tussenpaus

johan283

hahahaha inderdaad, je verlegt je grenzen voortdurend. Het moet ook steeds sneller gaan  :eusa_angel: ik ben ernu al aan gewend.

inderdaad ik word steeds kritischer   :angel: