Even voorstellen?

Gestart door veemax, 28-09-2006 19:42:11

Vorige topic - Volgende topic

veemax

Mijn naam is Paul Tummers, en ik woon in het mooie Zuid-limburgse heuvelland in Berg en Terblijt.
Mijn eerste Volvo kocht ik in 1980 en sindsdien ben ik dit merk trouwgebeven met een aantal 240/245,s en daarna twee 740,s.
Sinds enkele jaren ben ik de trotse maar ook enigszins wantrouwende eigenaar van een 850 met een 2.5 - 10 kleps motor met een vialle g-3 installatie. wantrouwend, omdat ik gewend ben zelf veel aan mijn auto,s te doen en dit voor mij vanwege de overstelpende hoeveelheid elektronika niet meer kan, en ik nu blind moet varen op wat de garage mij vertelt.
Als ik ergens niet tegen kan, is het ondanks goed onderhoud,slecht functionerend gereedschap, dus ook mijn auto!!

JoopS

Hey Paul,

Welkom,
Ik rijdt sinds april ook een 2.5 10 kleppert met G3. Ook ik schrik terug van de electronica. Maar in het onderhoud blijk je zelf toch ook een eind te kunnen komen zonder diepgaand verstand van zich van plus naar min bewegende elektronen, of was het anders om :eusa_shifty:
Er zit ook olie in en de auto heeft nu en dan ook nwe remblokken nodig.  :eusa_think:
Kop op! enne, Veemax ,... 160 pk op twee wielen recht uit?  :eusa_eh:
Tja........

Emiel

Welkom hier!

Berg en Terblijt....houd zaterdagmiddag Uw kinderen binnen....bRutus komt langs.... :eusa_whistle:

mehn

Citaat van: Emiel op 28-09-2006 20:23:46
Welkom hier!

Berg en Terblijt....houd zaterdagmiddag Uw kinderen binnen....bRutus komt langs.... :eusa_whistle:

Moet jij zaterdagmiddag niet in Waddinxveen zijn? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

Ik ben er al redelijk vroeg, maar ga eerder weg, verjaardag in Sibbe... :eusa_dance:

FGG

Welkom op 't Forum, Paul.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Weer een limburger :)

Welkom hier!

If it's not blown, it sucks...

-D©©©L-

Welkom hier paul !,

Als je zelf altijd het onderhoud gedaan hebt, kan je je hart ophalen in het techniek deel van het forum.
Het sleutelen wordt al snel veel leuker en vertrouwder als je weet dat je een enorme hoeveel heid kennis en kunde kunt raadplegen hier op het forum.

groeten,

mathh

Welkom Paul, enne foto's......?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

GeertG

Hey welkom Paul,

Leuk om te lezen dat er weer iemand uit de buurt bij is.
Heb je trouwens een estate (nog niet gelezen) en waar blijven de foto's (geloof dat nog niemand hiervoor zeurde  ;D)
(correctie math is me net voor  :eusa_whistle:)

Heb zelf ook paar jaar geleden een zelfde als de jouwe gekocht en ook LPG G3 erin laten liggen. Alleen net iets minder km's.
Volg ook je andere topic (vanwege mijn aardige verbruik) om weer wat wijzer te worden. Succes met je zoektocht.

Groeten,
Geert
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Ha die Paul,

Ik las vanmorgen al je topic over het probleem van schokkende motor e.d. erg vervelend....
Ik kan me voorstellen dat je wel schrikt van de elektronika, maar er is nog veel zelf te doen aan dit soort auto's... Bedenk maar met een nieuwe V70 ofzo is het echt niet meer te doen...

Succes met je troubles!!!

Gr. van een andere Zuid-Limbo-er

Domaso

Welkom op het forum Paul.

Straks wordt het nog druk op het forum met al die Limburgers. (hoe meer hoe liever ;))

groeten, Jean-Pierre

ps. kijk je ook eens ff op http://www.frappr.com/volvo850forum
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Eugene

Als het zo doorgaat moeten we voor de meeting van 2007 een grotere parkeerplaats zien te vinden ;D

)()()sT

Citaat van: Eugene op 29-09-2006 11:59:36
Als het zo doorgaat moeten we voor de meeting van 2007 een grotere parkeerplaats zien te vinden ;D

He he, ik zat vanmorgen te bedenken dat we eens een wat leukere locatie moeten gaan verzinnen daarvoor... (oeps, off-topic)  :-*

Eugene

nog meer off-topic.

Had een leuke locatie voorgesteld, met eventueel BBQ maar daar was niet veel intresse voor ::)