S70R

Gestart door Paul-S70R, 01-10-2006 09:14:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

M a r c

joh, die paar centen prijsverschil tussen 95 en 98ron maakt ook niks uit op 1 tank.

gewoon 98 tanken!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: Paul-S70R op 09-10-2006 19:57:27
Thnx voor de hulp! Kan er nog steeds niet aan wennen! oef wat is ie snel zeg! alleen m'n meisje piept een beetje om het brandstofgebruik.... 1e tank ron98 getankt en gem 1:9. Tweede tank (na aandringen van m'n meisje) ron95 getankt en gem 1:7 gereden..hmm en hij liep beduidend minder lekker en met minder vermogen. Nu hen ik V-power getankt (gratis ferrari) en begint de auto weer lekker te lopen...


bij mij kostte die 1 euro ;)

mijn auto loopt trouwens op ordinaire 98 beter dan op Pee-shower V-Power
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Citaat van: M a r c op 09-10-2006 20:06:06
joh, die paar centen prijsverschil tussen 95 en 98ron maakt ook niks uit op 1 tank.

gewoon 98 tanken!

Hehe...Eindelijk iemand die praktisch denkt.


Dark Side of the Force is German

Paul-S70R

Mij maakt het ook niet zoveel uit hoor...maar ja, vrouwen..?!?!
HOop wel dat ie iets beter gaat lopen na het verv. van de kabels enzo. Heb me laten vertellen dat de vlammen uit de uitlaat komen bij het overslaan van de motor bij volgas!

Turbobiker

Getuned? Sowieso 98...
De Tussenpaus

Paul-S70R

Ja ik tank nu niet anders meer! maar die steekvlammen uit mn uitlaat??????

Turbobiker

Beetje onverbrande benzine, teken dat 'ie rijk loopt, is goed (en gaaf ;D ) Komt o.a. doordat de kat leeg is.
De Tussenpaus

Paul-S70R

Hij is wel APK gekeurd trouwens met een lege kat! :eusa_think:

Turbobiker

Kan, maar dan bof je :eusa_dance:
De Tussenpaus

Paul-S70R

Tja, of ze hebben geen 4-gas test gedaan! hmm..nou ja kan in ieder geval weer een jaartje rijden. WEet jij wat een bougiekabelset bij de Volvo kost ong.?

Rick.

Setje kabels kost € 155,89 incl. btw. onderdeelnummer 9135700.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

ed

Kun je beter bestellen bij www.fcpgroton.com.  Incl verzenden ongeveer 70 euro, en origineel!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Paul-S70R

NOu, ik heb het allemaal besteld hoor! kabelset, verdelerkap en rotor! O,ja ook maar gelijk alle nieuwe filters bijbesteld kost ook echt geen drol daar! ben nu incl. alles ong. 135 euro kwijt! en alles orgineel!

THNX

Racingbrick

#58
 :eusa_think:  Bougies? Alleen Denso Iridiums er in draaien aub.
Lees er maar eens over..
Het beste wat je er in kunt draaien, als je een chippie hebt de IK24, zonder is de koudere IK22 ook goed.
Proefondervindelijk rij ik alleen nog maar op Iridiums..

M a r c

Ik22 voldoet prima, de IK24 gebruiken wij in getunede LPI-versies  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl