850 R 1997 113000 KM € 6800,--

Gestart door Clapton, 08-10-2006 18:33:28

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Citaat van: DCCCL op 24-10-2006 22:42:08
http://www.vwe.nl/Home/Page/Diensten/calculator_afdracht%20invoer.aspx
Dat is handig.

Maar nu effe zoeken wat een R toen koste of kan je dat ook nog even vermelden.

Dank U.

Ik heb de prijs inmiddels gevonden.

Berekening

Consumentenprijs/Catalogusprijs (incl. 17.5% BTW, BPM en accessoires)  55000 
-BPM 14167   
-BTW (17.5%) 6081 

Netto Catalogusprijs 34751  =>  BPM (45,2%) 15707
-Vast bedrag  1540

Bruto BPM 14167 
Leeftijdskorting (86%) 12183 

Rest BPM (te betalen) in euro 1983 

Dus kan ik net zo goed hier kijken mocht er ooit een schip met geld mijn kant opkomen. ;D

Volvo850Club lidnr.0504409

-D©©©L-

+ invoerkeuring / akp
+ kenteken kosten
+ transport kosten
+ 1000 euro reserve wegens achterstallig onderhoud (ofzo).

tja.

breakman

die wagen staat al ene behoorlijke tijd te koop voor die prijs is dat toch redelijk verdacht alhoewel in België krijg je ze echt niet kwijt.
Mede-forumlid Scooby doo heeft al geïnformeerd achter deze wagen en bestempelde het als een NO-GO baserend op het accent en de weinige kennis van de verkoper en rond het schuifdak vond men ook al roestvorming terug.
Wil je niet een droomwagen ontzeggen maar zeker goed checken !!!  :eusa_think:

Esveldt

Moet minder zijn! Ik heb zo'n 1800 betaald. 2 jaar geleden.

haRtV70R

Citaat van: breakman op 02-11-2006 15:53:25
die wagen staat al ene behoorlijke tijd te koop voor die prijs is dat toch redelijk verdacht alhoewel in België krijg je ze echt niet kwijt.
Mede-forumlid Scooby doo heeft al geïnformeerd achter deze wagen en bestempelde het als een NO-GO baserend op het accent en de weinige kennis van de verkoper en rond het schuifdak vond men ook al roestvorming terug.

Er wordt hier soms wel heeeeeel snel NO-GO geroepen :eusa_think: Iets om rekening mee te houden.... Wel goed kijken uiteraard!
[move][/move]

Gmid

Citaat van: haRtV70 op 02-11-2006 16:46:56

Er wordt hier soms wel heeeeeel snel NO-GO geroepen :eusa_think: Iets om rekening mee te houden.... Wel goed kijken uiteraard!

Wat no-go is voor de een, hoeft dat niet voor de ander te zijn. Sommigen noemen een ex-klpd volvo ook een no-go; volgens mij zijn er anderen die er nog hele leuke dingen mee kunnen doen.

Gewoon alle waar naar z'n geld. Als je bij die R kunt afdingen tot 4500 euro of zo, dan is het ineens geen no-go meer. Er is dan genoeg geld om alle beschadigingen, achterstallig onderhoud, etc in te halen, en er weer een prachtige R van kunt maken.
Volvo C30 '12

breakman

zolang je maar genoeg kunt afdingen is een wagen natuurlijk nooit een echte NO-GO maar ik wil gewoon zeggen echt goed opletten bij de deze !! voor je puur niet meer te stuiten door je droom bent  :eusa_drool:

Vulk

Nog een leuke tip van mijnentwegen: neem alle tijd met het zoeken.
Vanmorgen nog las ik dat Felix 9 maand op zoek is geweest naar zijn R en ik heb deze wagen reeds irl gezien en het is een pareltje. :)
Geduld loont!

Tyrael

Clapton,  wat heeft je uiteindelijk deze auto niet doen kopen?

ik ben op zoek naar een 850R :)

elianmars

rond het schuifdak vond men ook al roestvorming terug.
:

Rond het schuifdak, of op het schuifdakje zelf? Roestvorming om het schuifdak zelf wil namelijk nog wel eens voorkomen.

Vulk

Deze wagen staat ook maar een 50tal km van mijn thuis. Als hij er nog staat na mijn examen zal ik eens gaan kijken met mijn camera mee.

Clapton

Citaat van: Tyrael op 28-12-2006 12:00:06
Clapton, wat heeft je uiteindelijk deze auto niet doen kopen?

ik ben op zoek naar een 850R :)

De verkoper had nog minder verstand van zaken als ik, én dat wil wat zeggen, moest bijvoorbeeld opzoeken hoeveel cc de motorinhoud was plus " hij klonk als een verkoper met garantie tot op de hoek ", ik had er geen goed gevoel bij, maar dat wil dus niet zeggen dat de auto slecht is.

Ik ben van menig dat je zelf alles moet checken en zelf een gevoel bij de auto moet krijgen én een auto zou moeten laten checken bij een Volvo garage, zeker als je net als ik onvoldoende kennis van zaken hebt net als ik.

Tyrael

Citaat van: Vulk op 28-12-2006 12:14:24
Deze wagen staat ook maar een 50tal km van mijn thuis. Als hij er nog staat na mijn examen zal ik eens gaan kijken met mijn camera mee.

Ik wil gerust mee gaan kijken (is op een 17-tal km's van mijn werk), hoewel die witte R er behoorlijk geil uitziet :D

Scooby Doo

Citaat van: haRtV70R op 02-11-2006 16:46:56
Wil je niet een droomwagen ontzeggen maar zeker goed checken !!!  :eusa_think:

Ik heb met die man gebeld, en hier vermed van de roestvorming aan het open dak. Di zal rond het kleine dakje zijn, want vanaf 96 zit er toch een glazen schuifdak in??

Heb ook nooit gezegd dat het NO-GO is, enkel gezegddat ik de auto fishy vond, gezien hij ook op een andere site iets eerder voor bijna 2000 Euro goedkoper stond (is ook toen dat ik gebeld heb) :eusa_think:.

Dit ding is reeds in meerdere draadjes vernoemd. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar goed uitkijken. :police: Enneh onderhandelen over de prijs!! 8)
Puppy Power!!!