850 R 1997 113000 KM € 6800,--

Gestart door Clapton, 08-10-2006 18:33:28

Vorige topic - Volgende topic

Clapton

Even een overweging:

Ik kan mijn 850 GLT 1992,op LPG, die ik overigens 2 weken heb inruilen op een 1997 850 R Estate met 113000 originele kilometers, geen LPG, kleur Zwart. kost € 6800,-- in België.

Ik vindt de prijs misschien zelfs wel een beetje te laag, heeft iemand tips waar ik deze zou kunnen laten checken, mijn kennis van de Belgische Volvo dealers is nul.

Clapton

-D©©©L-

ehm, kijk even in het aankoop topic.
Meeste is al vaak genoemd, onderhoud is het toverwoord.

Ludo

die prijs is wel normaal.
je zou eerder zeggen hoog, aangezien men dit soort auto's niet aan de straatstenen kwijtraakt. (in Belgie dan hé)

Vertigo

In NL zou die prijs laag zijn, maar ik denk dat dat voor belgie gewoon een "normale" prijs is. Auto's met veel vermogen schrijven in belgie vanwege de belastingen wat sneller af dan minder sterke varianten.

Wat trouwens meer een overweging zou zijn is de overstap van LPG naar benzine. Aangezien je nu LPG hebt en de auto pas 2 weken hebt neem ik aan dat je veel kilometers rijdt en dan is zo'n R welliswaar mooi, maar erg duur in gebruik. Je kan dan wel LPG installeren, maar dat is ook weer een extra investering waar je dan rekening mee moet houden.

Een en ander hangt natuurlijk ook af van wat je bij zou moeten leggen als je je GLT inruilt.

Clapton

Citaat van: Ludo op 08-10-2006 18:38:52
die prijs is wel normaal.
je zou eerder zeggen hoog, aangezien men dit soort auto's niet aan de straatstenen kwijtraakt. (in Belgie dan hé)

Thanks, ik zal de BIV eens checken

Clapton

Clapton

Citaat van: DCCCL op 08-10-2006 18:36:52
ehm, kijk even in het aankoop topic.
Meeste is al vaak genoemd, onderhoud is het toverwoord.

Klopt, alleen heb ik een technische handicap, dus moet ik alles laten doen, vandaar de vraag, en natuurlijk heb ik in het topic gekeken.

Clapton

Clapton

Citaat van: Vertigo op 08-10-2006 18:39:30
In NL zou die prijs laag zijn, maar ik denk dat dat voor belgie gewoon een "normale" prijs is. Auto's met veel vermogen schrijven in belgie vanwege de belastingen wat sneller af dan minder sterke varianten.

Wat trouwens meer een overweging zou zijn is de overstap van LPG naar benzine. Aangezien je nu LPG hebt en de auto pas 2 weken hebt neem ik aan dat je veel kilometers rijdt en dan is zo'n R welliswaar mooi, maar erg duur in gebruik. Je kan dan wel LPG installeren, maar dat is ook weer een extra investering waar je dan rekening mee moet houden.

Een en ander hangt natuurlijk ook af van wat je bij zou moeten leggen als je je GLT inruilt.

Je hebt gelijk alleen vindt mijn vrouw een estate mooier  :evil: zodat ik misschien de R erbij kan nemen... ::) ;D ik denk overigens dat mijn huidige 850 GLT op Lpg weinig waard is Belgiê.

Clapton

-D©©©L-

animalT5R

Citaat van: DCCCL op 08-10-2006 19:45:13
Gechipte 2.0 lijkt het te zijn  :eusa_think:

Doen goed mee hoor,hoef je je geen zorgen om te maken dat het ''maar'' een 2.0 is.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

-D©©©L-

Dat bedoel ik ook zeker niet, je mag i.m.h.o. het eigenlijk qua prijzen niet vergelijken met standaard "hollandse" 2.3 850 R

RRRRR_Ramon

Citaat van: DCCCL op 08-10-2006 19:57:46
Dat bedoel ik ook zeker niet, je mag i.m.h.o. het eigenlijk qua prijzen niet vergelijken met standaard "hollandse" 2.3 850 R

Kun je ook niet, de nieuwprijzen van Nederlandse auto's liggen zoveel hoger als in de ons omringende landen. De BPM en daaroverheen nog eens BTW zorgen daar wel voor.  :eusa_shifty:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Hmmm ja idd...
Tis wel een mooie wagen, maar bouwjaar 12-1997 lijkt mij ook onwaarschijnlijk. De mijne is in Duitsland in februari 1997 op kenteken gezet en is toch echt een van de laatste 850's... Thuur's V70 heeft ook een kenteken van 02-97.

Ben benieuwd.... nogmaals, mooie kar  :eusa_angel:

-D©©©L-

Citaat van: mehn op 08-10-2006 21:37:25
Citaat van: DCCCL op 08-10-2006 19:45:13
http://www.autoscout24.be/nl-be/detail.asp?ts=7102902&id=67430822 ?

Gechipte 2.0 lijkt het te zijn :eusa_think:

Waar zie je dat aan?

eigenlijk de vermelding vermogen: 250 PK en "tuning" 
als je een getune 2.3 '97-er R hebt zal ie iets meer doen dan 250 pk, ging er dus vanuit dat het een 2.0 zou zijn.
Ik zette er niet voor niets een " :eusa_think:" achter   :eusa_eh:

Clapton

Citaat van: )()()sT op 08-10-2006 21:46:33
Hmmm ja idd...
Tis wel een mooie wagen, maar bouwjaar 12-1997 lijkt mij ook onwaarschijnlijk. De mijne is in Duitsland in februari 1997 op kenteken gezet en is toch echt een van de laatste 850's... Thuur's V70 heeft ook een kenteken van 02-97.

Ben benieuwd.... nogmaals, mooie kar  :eusa_angel:

Oké, ga het wel checken, thanks

Clapton

p.s. In België gaat alles ietwat langzaaaaamer ::) :o