voor-aankondiging Kerstboom meeting 2006

Gestart door Liquid Force (00), 11-10-2006 16:05:31

Vorige topic - Volgende topic

Frans Harkema

Citaat van: denkweb op 22-11-2006 19:58:24
In een dennenbos?

Doe maar niet, anders komt Claudia weer om de hoek met een tractor en sleepkabels........ :eusa_naughty:

denkweb

Liquid Force (00)

Citaat van: denkweb op 23-11-2006 12:00:23
Bij Liquidforce thuis?

welkom! wel ben ik tussen kerst&oud/nieuw niet thuis, maar in nederland, maar verder kom je maar langs hoor :)
S60 2.5T AWD Momentum Inscription Toscane iPod

Freulig

Bij Intratuin zullen ze ook wel kerstbomen hebben.... En een ruime parkeerplaats !

Freulig

nico1

als we nou eens met ze alle een nep boompje nemen via je sigareten aanstekker [ net als de vrachtwagens] dan kunnen we afspreken waar we willen toch??
carbon blauw das mijn volvo nou

Ben

Tussenbericht alternatieve locatie.

Volvo Beesd heeft laten weten dat zij geen mogelijkheid hebben een grote groep te herbergen.

We zoeken verder.

Frans Harkema

Citaat van: Ben XC70 op 28-11-2006 19:41:05
Volvo Beesd heeft laten weten dat zij geen mogelijkheid hebben een grote groep te herbergen.

Watjes! Voorgevel er uit, tent aanbouwen, heaters en hangtafels er in, klaar!

Tsss, geen mogelijkheid......

:eusa_whistle:

M a r c

We zoeken verder.

Dát had ik je zo al kunnen vertellen... die werken nergens aan mee. Ze hebben  mij toen ook laten vallen met "10 jaar T-5R". Principe-afspraak gemaakt en 2 weken voor het evenement trekken ze hun keutel in...  :eusa_hand:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

emielC70

Moet de locatie bij een volvo dealer of een kerstboom in de buurt zijn??

Of is een andere centrale locatie met parkeerruimte genoeg en een mogelijkheid tot hapje en drankje ook goed??

In dat geval heb ik waarschijnlijk wel een mogelijkheid om een locatie centraal in NL te regelen waar makkelijk 100 auto's kwijt kunnen.

Ben

Nu de lampjes in de boom niet aan gaan maakt het eigenlijk niet zo veel meer uit, denk ik.
Een plek die op de een of andere manier Volvo related is, is natuurlijk het leukst.

Wie weet een dealer met een grote parkeerplaats?

mehn

Citaat van: M a r c op 30-11-2006 11:39:58

We zoeken verder.

Dát had ik je zo al kunnen vertellen... die werken nergens aan mee. Ze hebben mij toen ook laten vallen met "10 jaar T-5R". Principe-afspraak gemaakt en 2 weken voor het evenement trekken ze hun keutel in... :eusa_hand:

Volgens mij is daar laatst wel een 700 vereniging evenement geweest. Was Patrick daar niet namens de 850 club?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

CiteerEen meeting in Beesd voor derden doen wij niet. Vroeger gebeurde dit nog wel eens, maar helaas hebben wij niet meer de resources om dat soort zaken te 'hosten'.

emielC70

Mocht een locatie echt een probleem worden kan ik een misschien wel een locatie regelen op een grote parkeerplaats bij een karting centrum in Harderwijk.

Als er interesse is hoor ik het wel. Heeft nix met volvo of kerst te maken maar dan heb je wel een plek als me baas akkoord gaat.

Bas850

Citaat van: emielC70 op 30-11-2006 13:37:59
Mocht een locatie echt een probleem worden kan ik een misschien wel een locatie regelen op een grote parkeerplaats bij een karting centrum in Harderwijk.

Als er interesse is hoor ik het wel. Heeft nix met volvo of kerst te maken maar dan heb je wel een plek als me baas akkoord gaat.
Ja lekker dichtbij........

Bas
"to finish first, you first have to finish"