Geweld(ig)

Gestart door Kees T5, 30-04-2006 22:44:49

Vorige topic - Volgende topic

Kees T5

Hallo forum leden,

Na het zoeken naar een goede stoel, een geweld(ige) T5 gevonden bij de Volvo dealer in  Houten. Geweld heeft deze stoel zeker en hoop dat blijkt dat deze 850T5 uit 1994 ook geweldig gezond mag blijven.
Kees
Just had fun in the DRIVERS SEAT

holland850

he kees.
welkom op deze forum.
heb je al foto`s van jou t5 ?
groetjes van uit oostenrijk
onze huis hier in rauris
http://www.landhuisrauris.com

Eugene

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van een T-5

We kunnen natuurlijk niet wachten op een paar foto's en wat uigebreidere gegevens :)

If it's not blown, it sucks...

Kees T5

De T5 komt zoals gezegd, uit Houten bij Volvo Verkerk. Prima dealer (kreeg alleen geen Nav. systeem wat wel in de advertentie stond) met een kompleet nieuw pand. De auto stond hier al een tijdje, want ik heb vanuit het forum gelezen dat zij er in November 2005 nog bijna € 10.000,= voor wilden hebben. Kreeg hem dan toch mooi voor ruim 30% minder.
De teller staat op bijna 300.000, maar dat heet dan "net lekker ingereden" toch?
Het weer is te slecht met al die regen om een paar mooie foto's te maken, maar die komen zeker, dus.... tot dan

fbm

Lekker he zo'n T5 ;D ;D ;D

Sbv

Citaat van: Kees T5 op 01-05-2006 17:26:30
De T5 komt zoals gezegd, uit Houten bij Volvo Verkerk. Prima dealer (kreeg alleen geen Nav. systeem wat wel in de advertentie stond) met een kompleet nieuw pand. De auto stond hier al een tijdje, want ik heb vanuit het forum gelezen dat zij er in November 2005 nog bijna € 10.000,= voor wilden hebben. Kreeg hem dan toch mooi voor ruim 30% minder.
De teller staat op bijna 300.000, maar dat heet dan "net lekker ingereden" toch?
Het weer is te slecht met al die regen om een paar mooie foto's te maken, maar die komen zeker, dus.... tot dan

Gefeliciteerd Kees met je nieuwe aanwinst. Is het niet een groene 850 waar een nieuwe/gereviseerde motor in gekomen is ? Deze heeft inderdaad al een gehoorlijke tijd te koop gestaan. Als het goed heb zelf voor ruim boven de € 10000.

Kees T5

Het is inderdaad die groene T5. De kleppen/kop zijn gereviseerd en voor de rest blijft het natuurlijk een Volvo Dealer waar de T5 is gekocht, dus... bv. een nieuwe acuu is reeds onder Volvo garantie (any dealer) geplaatst. Het heeft dus voordelen nadat je "iets meer" betaald bij De Volvo Dealer.
De T5 is eigenlijk een auto voor de vrije tijd, om buiten de bijtelling toch Auto te kunnen rijden. Ik rijd voor mijn werk een Audi A6 1.9 D met het kenteken HH-MT-1.. dus Duits en gaat overigens ook "als een speer". Dit duitse kenteken is overigens omdat ik via een Duitse werkgever mijn geld verdien. Heb hiervoor dus ook een ontheffing van de Douane.
Mijn vrouw heeft een Ford (dus Volvo blauw) maar ja.... Kan ik nu ook zelf weer eens prive onderweg zonder dat Big Brother via al hun camera's ziet dat HH-.. weer onderweg is.
Het weer is weer wat beter, dus 'n fotootje komt a.s.a.p.
Rij toch wel veel in die A6 :-( waar overigens al na 100km een ASS stoel in geplaast is. Dat Audi ook zulke slechte zit posities kan bouwen is mij een groot raadsel !!

Dus nog even geduld voor de pic's

Kees T5

De Audi is (gelukkig !!! na enig aandringen) verruild voor een V70 diesel kentekenten HH-MT-1.... dus ff toeteren als je deze zwarte "mof" ziet. Samen met de T5 is dit een GEWELDige combinatie. Ga binnenkort nog eens proberen wat pic's te publiceren.

Domaso

Hoi Kees,

Foto's moeten nu toch wel onderhand ontwikkeld zijn, of niet? ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

RRRRR_Ramon

Die Onyx groene heeft inderdaad lang te koop gestaan, zakte wel in prijs steeds en is toen van Nieuwegein naar Houten verplaatst. Ik ben ook een keer wezen kijken daar, maar men zat niet op de inruil te wachten van een zelfde kleur, een jaar ouder en 86 pk minder.  :-\

1000e post!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

breakman

proficiat met de aankoop van je T-5  :eusa_clap:

daar ge je veel rijplezier van hebben en in verloop van die tijd zal die audi wel meer staan dan rijden believe me once a volvo always a volvo !!!  :eusa_dance:

Vertigo

Citaat van: breakman op 04-10-2006 12:31:59
proficiat met de aankoop van je T-5 :eusa_clap:

daar ge je veel rijplezier van hebben en in verloop van die tijd zal die audi wel meer staan dan rijden believe me once a volvo always a volvo !!! :eusa_dance:

eh, audi is al weg hoor:

Citaat van: Kees T5 op 03-10-2006 21:41:52
De Audi is (gelukkig !!! na enig aandringen) verruild voor een V70 diesel kentekenten HH-MT-1.... dus ff toeteren als je deze zwarte "mof" ziet. Samen met de T5 is dit een GEWELDige combinatie. Ga binnenkort nog eens proberen wat pic's te publiceren.

Foto's van de T-5 laten trouwens wel lang op zich wachten, wordt het rolletje soms ontwikkeld bij defensie?

RRRRR_Ramon

Citaat van: Vertigo op 04-10-2006 12:35:01

........wordt het rolletje soms ontwikkeld bij defensie?

dan komen ze niet ben ik bang  :eusa_think: :eusa_whistle:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Kees T5

FGG

Mooie auto, Kees.

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: