Volvo horloge

Gestart door LekkeRRRR, 05-03-2004 20:58:56

Vorige topic - Volgende topic

fearless

75 dollar is wel duur. Bij de dealer is die goedkoper.

Derks

Deze verkoper heeft nog wel een paar mooi foute items in z'n winkeltje:

gr derks

GermanR

Heb het horloge al.  ;)

En ja bij de dealer was hij wel iets goedkoper.

;D

thecrew

Ik kreeg em, heb niet eens een R maar een tdi :P

The Driver

hoeveel kost die klok bij de dealer? En wat is het formaat?? Vind het namelijk wel een hele mooie klok.

Esveldt

65 euro geloof ik.

Paul

The Driver

ok, klinkt interessant. Heb namelijk nog een net horloge nodig, en deze is mooi en net geprijst.

Weet iemand mss de diameter van het klokje?

fearless

Citaat van: The V70R Driver op 14-08-2005 20:13:13
Weet iemand mss de diameter van het klokje?

Net ff opgemeten, diameter van het glas is 30mm en die van het complete klokkie 37mm.

The Driver

ok, hardstikke bedankt fearless!!

LekkeRRRR

D'r zijn door de dealers voor de 850 ook klokjes geleverd.
Het 850-racing-horloge kennen we meestal wel, doch deze schijnt redelijk uniek te zijn:

;)/jan

The Saint

In het nieuwe merchandise boekje dat bij het Volvo Magazine zat staat ook het "R" horloge.

Ik heb R zelf een half jaar terug 60 euro voor betaald, maar nu kost ie E 79,50. Dat zijn nog es prijsstijgingen..
No shirt no shoes, no pinball

fearless

En de prijs van de S60 R racing 1:14 die er in staat klopt ook niet. moet iets van 150 euro kosten. Kreeg van de week een mailtje van volvo daar over.  :)

Reitse

"prijzen geldig tot 31 maart 2006 .... Wijzigingen en fouten voorbehouden". Foutje oké, maar er 100 euro naastzitten?? Beetje mensen lekker maken :-\

bud

ik had 2 jaar terug z'n r klokkie op de iaa gekocht,
vindt hem er eigenlijk uit zien als een kermis klokkie

vindt die nieuwe oceanrace klok wel gaaf ( carbon wijzerplaat )
offe die vfl sunto tuurlijk
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

jorit

Citaat van: fearless op 29-10-2005 16:59:08
En de prijs van de S60 R racing 1:14 die er in staat klopt ook niet. moet iets van 150 euro kosten. Kreeg van de week een mailtje van volvo daar over.  :)

De prijs (14,- e) van die Volvo xc90, schaal 1:14 vind ik ook niet kloppen. Deze lagen van de zomer nog bij het Kruidvat voor ca 1,87- per stuk :o (hier is de afwerking ook naar). Het merk luidt Hongwell, ook bekend van 1:60 volvo c70, die ook al eens de revue gepasseerd is op dit forum.