Lampje 'nummer 8' in de cockpit

Gestart door denkweb, 18-10-2006 16:16:31

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Lampje 6 dus... ben al aan het kijken of ik kan herleiden waar dat ding voor kan dienen.
recent lampjes vervangen ?

Hen3

Citaat van: DCCCL op 18-10-2006 21:12:49
Lampje 6 dus...

Oh ja.. niet 8 dus...

Op de plek van 6 zit bij mijn V70 een lampje voor de achterklep. Als jij het echter alleen bij hard optrekken hebt zou ik denken aan het ruitenwisservloeistoflampje. As die bij mij bijna leeg is heb ik hetzelfde verschijnsel.

denkweb

Citaat van: Hen3 op 18-10-2006 21:45:18
Citaat van: DCCCL op 18-10-2006 21:12:49
Lampje 6 dus...

Oh ja.. niet 8 dus...

Op de plek van 6 zit bij mijn V70 een lampje voor de achterklep. Als jij het echter alleen bij hard optrekken hebt zou ik denken aan het ruitenwisservloeistoflampje. As die bij mij bijna leeg is heb ik hetzelfde verschijnsel.

Vaag gedoe. In mijn handleiding is het 8 en niet 6. Never mind. Ik werd er zo frustie van dat ik gisteren even wat kabeltjes door de auto ben gaan volgen.... blijkbaar heeft iemand ooit een paar frontflitsers in de auto gehad, de (gecorrodeerde) schakelkast zit er nog en daar is wat kortsluiting opgetreden wat dan vermoedelijk weer het lampje aan heeft gedaan! Snap er geen hout van in ieder geval.

Hen3

Citaat van: denkweb op 20-10-2006 09:51:58
Vaag gedoe. In mijn handleiding is het 8 en niet 6. Never mind. Ik werd er zo frustie van dat ik gisteren even wat kabeltjes door de auto ben gaan volgen.... blijkbaar heeft iemand ooit een paar frontflitsers in de auto gehad, de (gecorrodeerde) schakelkast zit er nog en daar is wat kortsluiting opgetreden wat dan vermoedelijk weer het lampje aan heeft gedaan! Snap er geen hout van in ieder geval.

Heeft die iemand het betreffende lampje dan niet als verklikkerlicht voor de frontflitsers gebruikt?.....  :eusa_whistle:
Is op zich niet zo vaag natuurlijk... het is immers een 'spare' lampje