Joenes T5 (Condoleance)

Gestart door denkweb, 19-10-2006 16:44:40

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Hoorde dit vreselijke nieuws net van Marc (T W R 850).

Koude rillingen over mijn rug, ben er helemaal stil van.

Sterkte aan de familie en vrienden.

Wesley

Daf46

Sterkte voor famillie en vrienden.

Racingbrick

Heel triest, ik heb ook een zoon van 21.
Ik wens de familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Vulk

Hier word ik ook even stil van.

Sterkte aan de familieleden en vrienden.

Walter

Citaat van: BenC70ES op 19-10-2006 21:01:32
k kan me de blijdschap in zijn ogen nog herinneren toen hij samen met Peth©oni heldere lampen in 'ex-Zippo' aan 't monteren was op de parking van de VKB...

hij zal zeker doorleven want de linkerkoplamp die jullie toen gedemonteerd hebben, zit op mijn roffel. Was erg blij dat hij me toen kon helpen, dat is helaas de enige keer dat ik Jeroen heb mogen onmoeten. Helaas komt er geen volgende meeting.

Wordt hier erg stil van. Alle sterkte voor familie en vrienden!

Het is al eerder gezegd:
JOENES RUST ZACHT!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Hen3

Quote van www.volvo850club.nl

Van de familie hebben wij heden 20-10-2006 het volgende bericht ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het feit dat jullie op deze wijze het overlijden van jeroen bekend  maken. Het is voor ons niet of moeilijk te achterhalen met wie hij allemaal contact had. Jeroen zou het misschien geweldig vinden als er toch een paar van die lekkere vijfcilinders zijn. Eenieder die wil komen is van harte welkom op de begrafenis of bij ons thuis. Het is dan misschien niet het leukste treffen aller tijden. Maar ook dit hoort er soms bij....

Met vriendelijke groet,

Gerrit-Jan  van Wieren

Als organisatie zijn wij wegens de VKB verhinderd, mocht er iemand in de gelegenheid zijn verzoeken wij deze even contact te leggen met de webmaster

Jan_D.

Citaat van: BenC70ES op 19-10-2006 21:01:32
:o  :-\ sjips sjips.... niet te geloven...

k kan me de blijdschap in zijn ogen nog herinneren toen hij samen met Peth©oni heldere lampen in 'ex-Zippo' aan 't monteren was op de parking van de VKB...

Heel triest dit... en onbegrijplijk.  :-\

Tsja, wij (mijn jongste zoon van 22 en ik) hebben toen ook nog even naar de fraaie auto gekeken en even een praatje gemaakt met de trotse en enthousiaste eigenaar....
Onvoorstelbaar. Ouders, familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst!

Jan

Gmid

Vanuit mijn hart dat is geraakt, zeg ik: gecondoleerd.

Heel veel sterkte toegewenst.

:-\
Volvo C30 '12

@®-

Hier zijn geen woorden voor.

Aan familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst.

Esveldt

Dit is wel erg naar om te lezen! Kan me inderdaad nog herinneren om, op hem en zijn dame te stemmen.

Vond ik wel veel enthousiasme van uit gaan. Het is dan heel triest om zo iets te lezen.

Wens de familie en vrienden veel sterkte toe!

Bosje

Fam. en vrienden gecondoleerd met dit vreselijke verlies.

The Duck

Mijn oprechte deelneming aan vrienden en familie. Soms zijn menselijke wegen ondoorgrondelijk. R.I.P  :eusa_silenced:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

jan piet

Neem nog niet zo heel laang deel aan dit fantastische forum, en heb niet het genoegen gehad Jeroen persoonlijk te kennen.

Wél maakt deze gebeurtenis een diepe indruk, iemand die nog niet eens begonnen is levenservaring op te doen! Mijn oudste is 19, moet er niet aan denken!

Kan de mensen om Jeroen heen, die achterblijven niet veel anders doen dan heel, heel, veel sterkte te wensen met zo een verlies. Wij zijn allemaal mensen die voor grote delen onze eigen beslissing nemen. Beslissingen die hóe moeilijk dan ook gerespecteerd dienen te worden. Al is die respectering in dit soort gevallen een soort van afgedwongen, eenzijdig en vooral bitter.

Dat laat niet na dat als ik de reacties lees Jeroen een zeer plezierig persoon geweest moet zijn, die net als alle anderen op dit forum een diepe liefde voor 5-pitters had.

Gr,JP

ief

Met een brok in mijn keel lees ik net dit bericht.
Mijn medeleven gaat uit naar de familie, vrienden en kennissen.
Heel veel sterkte gewenst...
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Rudi

Ben er ook even stil van...heb hem nog gesproken op die meeting laatst bij Lelystad,en nog een stuk met hem opgereden....veel sterkte aan familie en nabestaanden...
Dr.Go-Fast...