nieuw hier

Gestart door hansiet5r, 29-10-2006 10:29:29

Vorige topic - Volgende topic

hansiet5r

Hoi. Even een paar woordjes over mezelf.
Ik heb eeb gele volvo 850t5r, door digitec getuned. De auto komt uit Italie met de 2.0 ltr 20V turbo.
Deze had 210 pk/300Nm. Na de anabolica van Digitec zijn we bij 250pk/375nM. Van 0-100 zit ik makkelijk onder de 7 sec. Nog erger dan een 2.3 dus :).
De eerste 3 versnellingen moet ik met beleid gebruiken, anders verbrand de koppeling. Daar vinden we ook wel weer wat op. ben super tevreden over de auto en hoop er nog veel plezier van te hebben.

wepster

welkom hier en ja ik zal dan maar het spits afbijten foto's zijn hier geen overbodige luxe om te tonen.
verdere specs van de auto word ook zeer gewardeerd zoals km stand leeftijd en eventueele mods die je gedaan hebt of nog wil doen.
veel roffel km en vooral veilige gewenst. :eusa_dance:

M a r c

standaard accelleratie 0-100 kmh van een 2.3 T-5R is 6,7 seconden.... Koppeling verbranden  ???  Moet met +400Nm nog geen probleem zijn. Dus zal wellicht je koppeling ver weg zijn of je moet je voet ervan af halen  ;D  Maar welkom hier en veel plezier met je banaan  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Welkom Hansie, klinkt als een mooie wagen! Veel plezier er mee en rustig aan met die koppeling ;)
De Tussenpaus

Eugene

Welkom op het forum.

Het lijkt me dat je eerder koppelingsslip krijgt in de hogere versnelling. De eerste 3 versnellingen moeten met beleid omdat je anders de banden snel kaal hebt ;D

If it's not blown, it sucks...

The Saint

Citaat van: hansiet5r op 29-10-2006 10:29:29
Ik heb eeb gele volvo 850t5r,

Hansie: geel = cream yellow  ;) 

Welkom op het forum btw  :D
No shirt no shoes, no pinball

Frans Harkema

Citaat van: The Saint op 29-10-2006 18:35:29
Citaat van: hansiet5r op 29-10-2006 10:29:29
Ik heb eeb gele volvo 850t5r,

Hansie: geel = cream yellow  ;) 

Geel= babypuke yellow
Groen= groen

;D

FGG

Welkom op 't Forum, Hansie.

Ben idd wel benieuwd naar wat foto's van de CY.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: