Jaaah hoor!!!!!!de MOPPENTROMMEL!!

Gestart door Roy_Heitzer, 20-09-2002 17:15:19

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Een man rijdt door de woestijn op een kameel. De reis duurt al drie weken en hij krijgt steeds meer zin om 'de geit even te verzetten'... Bij gebrek aan vrouwen, denkt hij dus de kameel maar te 'nemen'. Zo gezegd, zo gedaan. Maar vlak voor het moment suprème doet de kameel een paar stappen naar voren en staat de man nog steeds geil en onbevredigd.
Zo gaat dat drie dagen door en telkens loopt de kameel weg als de man bijna zijn hoogtepunt bereikt.
Na vier dagen in de woestijn ziet de man in de verte aan de horizon een Landrover staan. Hij rijdt er heen en eenmaal aangekomen ziet hij dat de motorkap openstaat en er een bloedmooie meid bij de kapotte Landrover staat. De man vraagt wat er loos is en de vrouw vertelt dat de auto kapot is. De man kijkt er even naar en ziet al gauw wat er aan schort. Uiteindelijk weet hij de Landrover weer aan de praat te krijgen. Dolblij kijkt de knappe vrouw de man aan en zegt, heupwiegend en met de borsten vooruitstekend: "Hoe kan ik u bedanken? Ik ben tot alles bereid!" "Dat komt mooi uit!", zegt de man. "Kun je de kameel even vasthouden?"

wepster

Hey lieve schat,

Ik heb je bijna te pakken  en als ik je heb, laat ik je voorlopig niet meer gaan.

Ik zal je de eerste paar dagen plagen, maar ik weet zeker dat ik je daarna in bed krijg.

Ik zal ervoor zorgen dat je een paar hete nachten beleefd  waarin je zweet als nooit tevoren.

Groetjes 

De Mexicaanse Griep

combinedforces

Citaat van: Lampje op 13-08-2009 22:01:25
Een man rijdt door de woestijn op een kameel. De reis duurt al drie weken en hij krijgt steeds meer zin om 'de geit even te verzetten'... Bij gebrek aan vrouwen, denkt hij dus de kameel maar te 'nemen'. Zo gezegd, zo gedaan. Maar vlak voor het moment suprème doet de kameel een paar stappen naar voren en staat de man nog steeds geil en onbevredigd.
Zo gaat dat drie dagen door en telkens loopt de kameel weg als de man bijna zijn hoogtepunt bereikt.
Na vier dagen in de woestijn ziet de man in de verte aan de horizon een Landrover staan. Hij rijdt er heen en eenmaal aangekomen ziet hij dat de motorkap openstaat en er een bloedmooie meid bij de kapotte Landrover staat. De man vraagt wat er loos is en de vrouw vertelt dat de auto kapot is. De man kijkt er even naar en ziet al gauw wat er aan schort. Uiteindelijk weet hij de Landrover weer aan de praat te krijgen. Dolblij kijkt de knappe vrouw de man aan en zegt, heupwiegend en met de borsten vooruitstekend: "Hoe kan ik u bedanken? Ik ben tot alles bereid!" "Dat komt mooi uit!", zegt de man. "Kun je de kameel even vasthouden?"

Why are camels called 'the ships of the desert?' Because they are full of Arabian semen.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Joris_Scholte

Citaat van: combinedforces op 13-08-2009 23:10:36
Why are camels called 'the ships of the desert?' Because they are full of Arabian semen.
;D ;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap: Hahaha, geweldig!

V70 classic

Citaat van: Joris_Scholte op 14-08-2009 17:37:30
Citaat van: combinedforces op 13-08-2009 23:10:36
;D ;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap: Hahaha, geweldig!

Ik snap hem niet   :eusa_think:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

wepster

Een vrouw ontmoet een knappe vent in een bar. Ze raken in gesprek, drinken wat, en uiteindelijk gaat ze met hem mee naar huis. Bij hem thuis aangekomen verplaatsen de inleidende gesprekken zich naar de slaapkamer. De vrouw ontdekt daar aangekomen tot haar grote verbazing dat een muur tot aan de nok gevuld is met allemaal teddyberen op planken. Honderden teddybeertjes zitten op de vloer en de onderste plank, allemaal keurig in het gelid. De wat grotere beren zitten op de plank daarboven, en de reuzenberen zitten dicht opeengepakt op de bovenste plank. De vrouw is aangenaam verrast dat
deze man een collectie teddyberen heeft, en dan nog wel zo'n grote verzameling ook. Hij is ook duidelijk niet verlegen om deze te laten zien, een zeldzaamheid dus.

Toch besluit ze om er niets van te zeggen, ondanks dat ze behoorlijk onder de indruk is van zijn zachte en gevoelige kant. Zonder wat te zeggen pakt ze zijn handen, kust hem op de mond, en voordat ze het weten rukken ze elkaar de kleren van het lijf. Na een intense nacht vol passie met deze sensitieve vent, nog nagenietend van de hele ervaring vraagt ze in het ochtendgloren, nog glimmend van het zweet en met een verleidelijke glimlach om de mond: "En, hoe was het?" Antwoord de man: Je mag een prijs uitzoeken van de onderste plank.

T5turbo

Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk

Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'
Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan

Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel
En als iets kapot is dan maak ik het heel

Parkeren is easy; gewoon in één keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer!

Ik ben een man en ik denk logisch na
Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla

Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug

En al deel ik met duizenden vrouwen het bed
Ben ik juist de man, in plaats van een slet

Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan!
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!

Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik word niet dronken van twee glazen bier

Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul
want voetbal is passie en de scheids is een lul

Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
He, ik kan het vangen als iemand iets gooit

En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn
IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN!    :eusa_dance:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

jobridaro

Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg

Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op

Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer!

Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!

Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken

Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!

Al is vrouw zijn dan een enorme zegen,

Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!

Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?

Dat is niet het ergste in dit geval

Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral

Ze denken zelf de beste te zijn

Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn

Uiteraard laten we ze in de waan

Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:

Mannen zijn eigenlijk nog een kind

Dat spelen met auto's het einde vindt,

Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en knoeit als ie piest.

Nee, mannen willen de waarheid niet horen:

ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN

Emhavee

Vrouwen zijn overal toe in staat, maar nergens voor te gebruiken

Kakelen is niks, maar een ei leggen is een kunst.

Er zijn 2 redenen waarom een man naar cafe gaat. Of hij heeft geen vrouw of hij heeft er wel een.

Te koop: Winkler prins encyclopedie. Reden: vrouw weet alles beter.

Weet je waarom orkanen veelal vrouwen namen hebben?
Als ze komen zijn ze nat en warm en als ze gaan ben je je huis en auto kwijt!

Wat is er aan de hand als de vrouw de woonkamer in komt? Dan is de ketting te lang.

De man is eigentlijk oneerlijk, hij ziet alleen de boom of het paaltje waartegen zijn vrouw is aangereden. De vele bomen en paaltjes die ze niet geraakt heeft, ziet hij niet.

Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.

Kussen is de prettigste manier die mannen hebben bedacht om vrouwen de mond te snoeren.

Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij?
Een batterij heeft ten minste één positieve kant.

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man." Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"

Ook al waren vrouwen van glas ze zouden toch ondoorzichtig blijven.

Vrouwen hebben maar één recht: het aanrecht, één plicht: de zwijgplicht en één taal: horizontaal

Vrouwen zijn net overalls, mouwen te lang en pijpen te kort.

Vrouwen zijn leuk van ver maar ver van leuk.

**EDIT: Nee, mijn vrouw kon er niet om lachen...** :eusa_whistle:

BOV

I take pictures and build stuff...

Rogers XC 70 2000

vrouwen... soms kun je beter ...... (al naar gelang de gewenste eigenschap een stuk vee vermelden) houden.

Snellebaksteen

Idd. Kippen. Heb je nog eieren ook en minder gekakel.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emhavee

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 19-08-2009 12:05:23
vrouwen... soms kun je beter ...... (al naar gelang de gewenste eigenschap een stuk vee vermelden) houden.

kamelen?