New Saffron C70 Lid!

Gestart door Barry_C70, 31-10-2006 01:18:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Barry_C70


llinssen

Wat voor gril is dat? Weet niet of ik het mooi of niet vind, maar op deze zilvere wagen past het wel.

Ik begrijp een ding met velgen niet. Door er niet orginele velgen onder te zetten, gaat dan niet een stuk van het eigene van een auto verloren? Of is dat de moeite waard omdat het mooiere velgen zijn, of om anders te zijn dan de rest?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

M a r c

Mooie velgen die Borbets, passen goed bij de glooiende lijnen van de C70. Ik zou alleen wel voor 19" gaan als je het 'wow-effect' wilt creeren tijdens meetings  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

martijn.

Mijn mening over die velgen  :eusa_naughty: :eusa_naughty:
:'(

Emiel

Die vind ik dan wel weer mooi onder een C70...

martijn.

Citaat van: Emiel op 05-11-2006 14:23:45
Die vind ik dan wel weer mooi onder een C70...

JIJ hebt dan ook een heel aparte smaak :eusa_whistle:


Emiel


mehn

#52
Ik vind er helemaal niks aan. Misschien dat het met zwarte naafdopjes beter uitziet, maar dit vind ik drie keer niks.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Ik denk dat die zilveren Borbets alleen mooi staan onder een zilveren C70. Bij iedere andere kleur zijn ze te overheersend...
De Tussenpaus

thuur

En als ik een auto met Borbet's koop moeten ze asap verdwijnen ???


Gr :eusa_think:

italia

Citaat van: llinssen op 02-11-2006 14:21:25
Wat betreft Groningen, vergelijkingen met Amstdam passen omdat beide als gezellige steden worden aangemerkt, ook door mensen die niet oorspronkelijk uit de stad komen.
Groot verschil is dat Groningen een erg jonge stad is dankzij .........wat zich verder student voelt.

Check.

Marruh, Welkom. denk je al eens gespot te hebben.

M a r c

Borbet TD op een Saffron...  :-\

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Deze velgen zijn gewoon veel te oud...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ricardo

Ik blijf erbij 19'' Le Mans, Borbet kun je echt niet maken. Veel te hoog Seat Ibiza gehalte. :eusa_doh:

Barry_C70

Citaat van: italia op 07-11-2006 15:37:19
Citaat van: llinssen op 02-11-2006 14:21:25
Wat betreft Groningen, vergelijkingen met Amstdam passen omdat beide als gezellige steden worden aangemerkt, ook door mensen die niet oorspronkelijk uit de stad komen.
Groot verschil is dat Groningen een erg jonge stad is dankzij .........wat zich verder student voelt.

Check.

Marruh, Welkom. denk je al eens gespot te hebben.

What color's your 850? I've seen a ton of them around. Saw one today on the ring with graphite Volans, you by any chance? Actually till now I've seen no less than 3 Saffron C70's in Groningen (or it could have been the same guy three times), but I'm the only one with XC grill and MY'05 headlights. I also have a completely debadged rear so honk your horn if you ever spot me ;)