T-5R verkocht , GLT ingeruild ( en die blijft voorlopig)

Gestart door HansT5R, 03-11-2006 10:16:10

Vorige topic - Volgende topic

HansT5R

Gisteren heb ik een 850 GLT (Estate)ingeruild op mijn T-5R. Is wel even wennen maar de GLT rijdt zeker niet verkeerd , het meeste moet ik wennen aan het schakelen omdat de T-5R een automaat was en de GLT een handbak heeft. De GLT is donkerblauw en voorzien van o.a. ECC , Lederen bekleding en cruise control.
Hij is van 1993 en heeft 305000 km ervaring.

Het was eigenlijk de bedoeling om i.p.v. de T-5R een Renault Espace aan te schaffen,maar nu ik deze GLT heb ingeruild begin ik toch weer te twijfelen.Een andere optie is om deze te houden , een Espace erbij te kopen , en de 440 van mijn vrouw te verkopen. Is een luxe-probleem , maar ja , zonder roffel door het leven gaan is ook niet alles.

Is er trouwens iemand die de GR-DN-xx kent ? Het is dus een donkerblauwe Estate van 1993.

Sbv

Misschien dat ik het verkeerd begrijp, maar je hebt de T-5R ingeruild op een GLT die ouder is en een handbak.

Had je niet enige tijd geleden de T-5R te koop staan ivm aanschaf van een andere auto. Ik had dan de 440 ingeruild en je vrouw in de T-5R laten rijden en dan bijv een Espace gekocht, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Veel plezier in ieder geval met de GLT, misschien zien we elkaar nog eens rijden in Barendrecht

HansT5R

Misschien dat ik het verkeerd heb uitgelegd , maar ik heb voor mijn T-5R dus een GLT en een aardig bedrag gekregen. Mijn vrouw in de T-5R laten rijden was geen optie , financieel gezien.

Enno

Citaat van: HansT5R op 03-11-2006 10:25:48
Misschien dat ik het verkeerd heb uitgelegd , maar ik heb voor mijn T-5R dus een GLT en een aardig bedrag gekregen. Mijn vrouw in de T-5R laten rijden was geen optie , financieel gezien.

Beide kunnen lopen op LPG.......kan me niet voorstellen dat de gebruikskosten bij een T5R..veel hoger liggen dan bij een atmosferische motor.....bij normaal gebruik....

Frans Harkema

Citaat van: V70Enno op 03-11-2006 10:35:12
.....bij normaal gebruik....

Wat moet ik me daar bij voorstellen?            ;D

Gmid

Citaat van: V70Enno op 03-11-2006 10:35:12
Citaat van: HansT5R op 03-11-2006 10:25:48

Beide kunnen lopen op LPG.......kan me niet voorstellen dat de gebruikskosten bij een T5R..veel hoger liggen dan bij een atmosferische motor.....bij normaal gebruik....

Het gaat 'm dus niet om gebruikskosten, maar om het bedrag ineens. Andere baan, verhuizing, weet ik veel... Doet er verder ook niet toe.
Volvo C30 '12

HansT5R

Inderdaad , van het bedrag wat ik erbij  heb  gekregen kan ik een Espace kopen.

Vulk

Lekker houden zoals het nu is. Een 440 en een 850glt is geen straf om mee te rijden. Een espace daarintegen...

HansT5R

Citaat van: Vulk op 03-11-2006 11:27:24
Lekker houden zoals het nu is. Een 440 en een 850glt is geen straf om mee te rijden. Een espace daarintegen...

Heb je een slechte ervaring met een Espace?

Esveldt

Volgens mij een erg dure auto.

Ik had ook de keuze, of een R of een Espace.

Na alle info had ik meer vertrouwen in Volvo dan renault!

Dynomite

Ik snap zoieso al niet dat je een T5-R inruilt :eusa_wall: Als je dan moet kiezen tussen een Espace en een T5-R,zou de keus toch niet zo moeilijk moeten zijn.En een VOLVO wegdoen en dan een RENAULT erbij kopen? :eusa_wall: ???
Yo mensen! C 70 rulezzzz! Ride it hard and flat out!!!
Go and get NFS Most Wanted! That r sum hot rides...

HansT5R

De T-5R  is al weg , dus het is nu geen keuze meer tussen een T-5R  en een Espace maar de keuze of ik een Espace zal kopen , en zo ja , welke moet er dan weg?  de 440 of de 850....

Dynomite

Geen natuurlijk!!! :eusa_snooty: En gewoon geen Espace kopen,het is en bllijft en Renault.En als je er dan toch 1 moet wegdoen dan euh...Zou ik het niet weten. ;D
Yo mensen! C 70 rulezzzz! Ride it hard and flat out!!!
Go and get NFS Most Wanted! That r sum hot rides...

Vulk

Citaat van: HansT5R op 03-11-2006 11:32:23

Heb je een slechte ervaring met een Espace?

Heel slechte ervaringen met een renault 19 hier thuis gehad.

Gmid

Hier hele slechte ervaring met Renault Master (turbo en versnellingsbak) en Renault Megane Scenic (Elektronica.. heel veel slechte elektronica).
Volvo C30 '12