Xenon voor mijn C70

Gestart door face.flava, 04-11-2006 22:36:23

Vorige topic - Volgende topic

MaxieS70

Ik heb het momenteel veel te druk met werk maar binnenkort ga ik er eens even goed voor zitten. alle verbindingen nakijken en schoonmaken etc. Het is alleen bij de rechterlamp en bij sommige ritten flitst hij niet en een andere keer opeens twee keer.... een directe verbinding met de aarde heeft hier geen verandering in gebracht.

Mijn ervaring m.b.t. de kleur van xenon is dat je niet helemaal uit moet gaan van het aantal K, de eerste set 6000K was echt blauw terwijl mijn huidige (ook 6000K) echt wit is.

nico1

ik heb deze set gekocht bij autostyle XX HID Kit H7 - 35W/6500K  kost wel wat maar is super, aansluiten er rijden maar
carbon blauw das mijn volvo nou

M a r c

Die Autostyle sets zijn ook gewoon fabrikaat China... je hebt dus alleen meer betaald voor dezelfde kwaliteit  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

nico1

staat anders niks over geschreven over china. maar ja dan nog ik heb er 115 euro voor betaald met de verzend kosten erbij.

M a r c

Da's helemaal niet duur, da's zelfs héél goedkoop!

China is niet persé slecht overigens. Ik heb sets liggen 'made in China' en daar zitten ballasten bij van Hella... het Hella-nummer staat er zelfs op. Dus die laat Hella ook gewoon daar maken  :eusa_shhh:  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

nico1

kost weinig voor veel licht :P