Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

FGG

Citaat van: fpede op 06-02-2013 13:20:48
ze zijn de tijdseenheid vergeten,...
na 3 jaar intensief gebruik een verse pc,
terwijl de Mac dan nog lang niet versleten is  ;D

spreek uit ervaring, 1e MacBook 6 jaar oud, werkt nog altijd, enkel 2 jaar geleden een verse batterij ingepropt
iMac van 5 jaar oud, wordt nog elke dag gebruikt door mijzelf als thuiscomputer
MacBookPro voor school gekocht 3 jaar oud, werkt nog altijd perfect!

in contrast met de diverse pc's die hier thuis over de vloer al gekomen zijn, en het gemiddeld 2 jaar volhouden
(en ja, met een pc kan je ook langer doen, dan wat ik hier verkondig, maar gewoon gebruik is anders als intensief gebruik hé)

Hier hetzelfde. Ik had de iMac afgelopen januari kunnen vervangen door een nieuw exemplaar na 3 jaar, maar niet gedaan want er mankeert gewoon nog niks aan. Nog net zo snel, geen problemen. Dus een MacBook gekocht. Grappig, start in 41 seconden op (incl inloggen) en sluit in 14 sec af. Mijn Win7-laptop van 't werk heeft voor 't opstarten ruim 6 minuten nodig en dan hoef ik niet eens in te loggen.

Vorige week voor 't eerst Win8 mogen aanschouwen op een touchscreen laptop. Dus ik swipe mijn buroblad naar links en zie een horde iconen voorbij komen en het apparaat stopt bij de laatste. De tussenliggende laat ie gewoon voorbij schieten ipv pagina-voor-pagina te laten zien. Ik hoef al niet meer...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Citaat van: FGG op 10-02-2013 10:59:31

Vorige week voor 't eerst Win8 mogen aanschouwen op een touchscreen laptop. Dus ik swipe mijn buroblad naar links en zie een horde iconen voorbij komen en het apparaat stopt bij de laatste. De tussenliggende laat ie gewoon voorbij schieten ipv pagina-voor-pagina te laten zien. Ik hoef al niet meer...

Stel je niet aan, man. Gewoon wat rustiger met die vinger over het scherm gaan  ;D

fpede

over windows 8 heb ik nu eens niet veel klachten! :eusa_shifty:
tja, er zitten nog wat bugs in, mag ook, is een nieuw OS, en de werkwijze is anders dan de vorige OS'en, en dat is gewoonte.

vooral verbaasd over de opstarttijd,... windows 8 start op m'n macbook echt wel sneller op dan mac OS X,.... en beide zijn verse installs!

zover mijn off-topic bijdragen  ;D

ZC3rr0r

Citaat van: fpede op 10-02-2013 11:10:51
over windows 8 heb ik nu eens niet veel klachten! :eusa_shifty:
tja, er zitten nog wat bugs in, mag ook, is een nieuw OS, en de werkwijze is anders dan de vorige OS'en, en dat is gewoonte.

vooral verbaasd over de opstarttijd,... windows 8 start op m'n macbook echt wel sneller op dan mac OS X,.... en beide zijn verse installs!

zover mijn off-topic bijdragen  ;D

Windows 8 werkt eigenlijk best el prettig als je het eenmaal door hebt hoor.
Wij werken er bedrijfshalve alweer hast een half jaar mee en dat bevalt prima.

Enige misser aan Windows 8 zijn de tablets imho, zowel de RT als de Pro hebben een hoop nadelen die het voor mij niet interessant maken er een te kopen. Sowieso is de ervaring op de tablets een beetje gebroken met die desktop view die er nog in zit.

En welke idioot bedacht heeft een RT versie van Office te maken en vervolgens GEEN RT versie van Visio te ontwikkelen heeft blijkbaar niet begrepen waar een tablet nu net bij uitstek voor geschikt is.

rogerV701998

Lampje

Leuk geformuleerd, hij weet hoeveel pijn scheiden doet :eusa_boohoo:

Reitse

Citaat van: FGG op 10-02-2013 10:59:31
Citaat van: fpede op 06-02-2013 13:20:48
ze zijn de tijdseenheid vergeten,...
na 3 jaar intensief gebruik een verse pc,
terwijl de Mac dan nog lang niet versleten is  ;D

spreek uit ervaring, 1e MacBook 6 jaar oud, werkt nog altijd, enkel 2 jaar geleden een verse batterij ingepropt
iMac van 5 jaar oud, wordt nog elke dag gebruikt door mijzelf als thuiscomputer
MacBookPro voor school gekocht 3 jaar oud, werkt nog altijd perfect!

in contrast met de diverse pc's die hier thuis over de vloer al gekomen zijn, en het gemiddeld 2 jaar volhouden
(en ja, met een pc kan je ook langer doen, dan wat ik hier verkondig, maar gewoon gebruik is anders als intensief gebruik hé)

Hier hetzelfde. Ik had de iMac afgelopen januari kunnen vervangen door een nieuw exemplaar na 3 jaar, maar niet gedaan want er mankeert gewoon nog niks aan. Nog net zo snel, geen problemen. Dus een MacBook gekocht. Grappig, start in 41 seconden op (incl inloggen) en sluit in 14 sec af. Mijn Win7-laptop van 't werk heeft voor 't opstarten ruim 6 minuten nodig en dan hoef ik niet eens in te loggen.

Wat doe je er toch mee...

W7 werklaptop start in 2-3 minuten op (max, incl inloggen) en dan heb ik ook vaak last van gepushte updates
W7 thuislaptop start in dezelfde tijd op (duurt wat langer vanwege missende netwerkverbindingen)
W7 thuispc start binnen 20 seconden op. (SSD ;D)
Vista laptop start in 2 weken op, en moet dan herstart worden vanwege een update

rogerV701998

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

The Demon

Vrouw wil 20 cm langere man

Ik weet wel waar die 20 cm moeten zitten  ;D :evil:

Groet,
The Demon.

FRANQ

Heb je een micropenis dan??
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

sven0503