Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: VolvoMafia op 04-06-2009 10:31:44
eehh linkje? Wil wel eens foto's zien (van de auto, niet van die doos want die is toch al zwanger)

;D

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Laserblue

Citaat van: VolvoMafia op 04-06-2009 10:31:44
eehh linkje? Wil wel eens foto's zien (van de auto, niet van die doos want die is toch al zwanger)

Ik heb 'm van een ander forum, maar hij schijnt er nu op te staan (ik heb er wel zelf Corsa GSI van gemaakt) ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Thys

Een getrouwde vrouw, een verloofde dame en een minnares zijn aan het praten over hun relaties en besluiten alle drie hun mannen eens te verrassen. Ze zullen de volgende avond alle drie een leren bodystocking in SM-stijl dragen met hoge stiletto's aan hun voeten en een masker over hun gezicht.

Na een aantal dagen spreken de drie vrouwen elkaar weer. De verloofde vrouw vertelt:
"Toen mijn vriend thuis kwam, lag ik verleidelijk- compleet in leren outfit, stiletto's en masker - op de sofa. Mijn vriend zei: 'Jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou!' En vervolgens hebben we de hele nacht seks gehad."

De minnares:
"Ohh ja! Ik had die avond met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, de stiletto's én een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende,zei hij geen woord. We hebben alleen superhete, heftige seks gehad op zijn bureau, de hele nacht door."

De getrouwde vrouw vertelt:
"Ik had de kinderen naar mijn moeder gebracht.Ik heb de leren bodystocking, de stiletto's en het masker aangetrokken. Mijn man kwam thuis van zijn werk, haalde een biertje uit de koelkast,ging in de stoel zitten, pakte de afstandsbediening van de tv en zei:
'EN, BATMAN? WAT ETEN WE?'"

Rogers XC 70 2000

Citaat van: viking_in_shorts op 29-05-2009 02:20:11
en als je 10 keer zakt krijg je weer je witte platen terug
(maar dan met rode letters)

;D ;D ;D

Waarom denk je dat ik in België woon?  ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

FGG

viking_in_shorts

FGG

Laserblue

FGG

Laserblue

Vrouw gooit matras met 700.000 euro weg

TEL AVIV - Een Israëlische vrouw uit Tel Aviv dacht een goede daad te doen: ze kocht een nieuwe matras voor haar moeder en gooide de oude weg.
Maar toen haar moeder thuiskwam viel die bijna flauw van de verrassing, aldus Israëlische media woensdag.
Ze had namelijk al haar spaargeld van omgerekend ruim 700.000 euro in de oude matras verstopt.

Zoektocht
Toen ze de vergissing ontdekten, bleek de vuilnisophaaldienst de matras al te hebben afgevoerd. De zoektocht op drie stortplaatsen daarna leverde niks op.
De vuilnisdienst helpt de vrouw intussen met zoeken, maar het wordt moeilijk. Dagelijks worden er duizenden tonnen vuilnis afgeleverd. Eén stortplaats heeft extra veiligheidsmaatregelen genomen om gelukszoekers de pas af te snijden.
De dochter, die alleen onder de naam Anat bekend is, reageerde uiteindelijk gelaten: ''We moeten alles in de juiste verhouding zien en God danken voor het goede en het slechte.'' De moeder heeft niet gereageerd.

er ligt nu dus ergens een stinkend rijke Palestijn onder een brug te schuilen  ;D

mehn

Ik moest vanmiddag nog flink uitwijken voor een matras op de linkerbaan op de A79 (bij hmp 0,6)...

Zal toch niet... ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Freakybaby

Two young boys walked into a pharmacy one day, picked out a box of tampons and proceeded to the checkout counter.
The man at the counter asked the older boy, 'Son, how old are you?'

'Eight', the boy replied.

The man continued, 'Do you know what these are used for?'

The boy replied, 'Not exactly, but they aren't for me. They're for him. He's my brother. He's four. We saw on TV that if you use these, you would be able to swim, play tennis and ride a bike.
Right now, he can't do none of those'.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn