Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Broabander

Wat ik humor had gevonden is als hij ontploft was en die schuur opgeblazen zou hebben >:(

Revenge!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

grijzev70tdi

Ach jongens. Laat ze toch lol hebben. Die auto was waarschijnlijk toch al afgeschreven. En of hij nou op de sloop beland of dat deze jongens er nog lol mee hebben en een mooie reden hebben om een biertje drinken.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Vulk

Ludo

M a r c

Citaat van: grijzev70tdi op 14-01-2012 20:17:48
Ach jongens. Laat ze toch lol hebben. Die auto was waarschijnlijk toch al afgeschreven. En of hij nou op de sloop beland of dat deze jongens er nog lol mee hebben en een mooie reden hebben om een biertje drinken.

En alle vloeistoffen lopen zo de grond in....  Dat noemen ze hier een milieudelict waar een zware straf op staat....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

NinaPaul

Citaat van: M a r c op 15-01-2012 00:55:03

En alle vloeistoffen lopen zo de grond in....  Dat noemen ze hier een milieudelict waar een zware straf op staat....

Maar wel te snel rijden in het buitenland "hopend" dat de boetes niet binnenkomen ;)

Misschien graaft meneer het wel af, je weet maar nooit.....
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

-D©©©L-

fpede

nog maar eens een gesprekje gehad met ons' Siri...

;D

edit: foto wat verkleind ;)

grijzev70tdi

Citaat van: M a r c op 15-01-2012 00:55:03

Finland november 2011

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Thys

Joris_Scholte

Weten die wannabe-gangsters wel wat de betekenis is van een man die zijn broek zo laag aan heeft dat zijn onderbroek te zien is...? ;) ;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Eet jij nou maar eerst dit effe op een echte man draait daar z,n hand niet voor om. :eusa_whistle:

En niet de helft laten staan he Marc. ;D

Vegagroet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Douwe

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Marc O.

Citaat van: peteRRR op 24-01-2012 09:41:35
Eet jij nou maar eerst dit effe op een echte man draait daar z,n hand niet voor om. :eusa_whistle:

http://i39.tinypic.com/lxgtv.jpg

En niet de helft laten staan he Marc. ;D

Vegagroet.

Mijn BBQ motto is "kill it and grill it", maar dat moet bij dit gevalletje nog gaan gebeuren lijkt me ;D

Anyway, ik beloof dat ik niet de helft zal laten staan 99% komt er dichter in de buurt ;D

Vleesgroet terug :D
...The Nile isn't just a river in Africa...