sjips... Gezeik/probleem..

Gestart door haRtV70R, 09-11-2006 20:44:54

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

:'( :'( :'( :'(

Ja ik ben gek als ik het doe maar ga het wel doen..... Ik weet het, ik weet het, het is volslagen belachelijk. Maar ik heb geen zin in dit eindeloze gezeik. Ben daar het type niet voor. ik wordt er dood zenuwachtig van en het achtervolgt me heel de tijd. Kan daar niet tegen. Nu hebben ze gedeeltelijk hun zin. het zij zo. :eusa_wall:

Anderzijds, Als ze toen gelijk 1000 piek minder hadden gegeven voor de C was ik ook accoord gegaan met de koop! Dus ja.........  :-\
[move][/move]

Laserblue

Ik zou deze soap toch eens richting Beesd mailen ;)

:police:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

DopdeDouwer

Zou wel heel leuk zijn als het hele AWD systeem er binnen de garantie periode mee uitscheid :eusa_think:
Vierkant Rules

Laserblue

Citaat van: DopdeDouwer op 16-11-2006 19:22:38
Zou wel heel leuk zijn als het hele AWD systeem er binnen de garantie periode mee uitscheid :eusa_think:

:eusa_doh: ;D sooow! dat zou pijnlijk voor ze zijn  :angel:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FelixB

Citaat van: haRtV70 op 16-11-2006 18:56:24

Ja ik ben gek als ik het doe maar ga het wel doen..... Ik weet het, ik weet het, het is volslagen belachelijk. Maar ik heb geen zin in dit eindeloze gezeik. Ben daar het type niet voor. ik wordt er dood zenuwachtig van en het achtervolgt me heel de tijd. Kan daar niet tegen. Nu hebben ze gedeeltelijk hun zin. het zij zo. :eusa_wall:

Anderzijds, Als ze toen gelijk 1000 piek minder hadden gegeven voor de C was ik ook accoord gegaan met de koop! Dus ja.........  :-\

Verstandelijke beslissing, mag je best wel trots op zijn (had het weliicht ook zo gespeeld  :'( )
855R & C70 T5 cabrio automaat

haRtV70R

Citaat van: DopdeDouwer op 16-11-2006 19:22:38

;D ;D Hoop ook zoiets ja... Ga in ieder geval voor ieder piet luttig dingetje naar de garage (gna gna) De groene stuurt de rekening wel hoor naar daar. :eusa_whistle: :eusa_whistle:
[move][/move]

tulpje2307

En er zijn heeeeeel veeeeeeel piet luttige dingentjes  :eusa_think: te verzinnen.  ;D
Net zolang tot ze smeken niet meer te komen. hehehe  :eusa_whistle:

-D©©©L-

Dekra... Vraag Pwassink maar eens  wat er dan boven tafel kan komen. ;D

george

Citaat van: FelixB op 16-11-2006 19:29:35
Citaat van: haRtV70 op 16-11-2006 18:56:24

Verstandelijke beslissing, mag je best wel trots op zijn (had het weliicht ook zo gespeeld  :'( )

Ik waarschijnlijk ook.
Laten we wel Broekhuis in de ban gooien.  Volvo dealer niet waardig. Zou toch de zaak nog doorspelen aan Volvo NL.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

volvos60t5

Citaat van: haRtV70 op 16-11-2006 17:06:50
HOOFDSTUK IS AFGEROND!!!!!!!!!

Maar niet zoals het hoort! De V70 staat bij de groene met een kapotte dynamo. Maar die mocht niet gemaakt worden van Broekhuis!! Ik bellen met Emmen en vragen hoe of wat. De directeur wilde eerst ''de zaak'' afhandelen.......
Ze hebben de C70 verkocht aan de handel. Nu kwamen ze met het voorstel om om het geleden verlies van 2000 euro fifty-fifty te doen. Is volslagen belachelijk natuurlijk maar om van het hele gezeur af te zijn en omdat ik toch graag mijn garantie tijd wil benutten had ik daar wel oren naar. Heb eerst overlecht met de advocaat. Die zei ook dat ik dat totaal niet verplicht ben om er op in te gaan. Maar hij begreep ook wel dat het om wille van de lieve vrede ivm met de garantie wel beter is.

Als ik hier een proces van ga maken is de wil om mee te werken met een garantie geval ook totaal verdwenen natuurlijk. Dus ik betaal nog ff 1000 eurie (pffffft) en het is klaar.... En de V70 mag gemaakt worden. Dynamo en spruitstuk. (is al meer dan 1000 Euro)

Kortom, VERRE van netjes maar op dit moment ff het beste in mijn ogen....... :-\

Huib, je weet mijn achtergrond en ik ben van mening dat je zo de juiste keuze hebt gemaakt. Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn in Nederland jammer genoeg twee verschillende dingen. Je had die € 1000 niet hoeven te betalen maar je koopt er zo een hoop gezeur mee af. Er zitten op het forum blijkbaar een hoop juridisch geschoolde mensen  ;D die dit anders zouden aanpakken maar als jij bent nu mooi van het gezeur af voor een beperkt bedrag.

Wat je nog kan proberen is om deel van de kosten van de rechtsbijstandverzekeraar te krijgen. Doordat jij de zaak nu in der minne schikt heeft de rechtsbijstandverzekeraar minder kosten en dat is ze soms wat waard. Zou toch leuk zijn als je de helft nog van de verzekeraar terug kan krijgen.

Ik hoop dat murphy's je even met rust laat voorlopig.

Groet, Niels
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

volvos60t5

Citaat van: DCCCL op 16-11-2006 17:16:14
Stel ze schriftelijk in de gelegenheid om de garantie reparatie uit te voeren. Schriftelijke reactie binnen redelijke termijn eisen - zeg maar 5 werkdagen. Meld dat als men de reparatie niet of niet behoorlijk (!) uitvoert, je dit laat doen door een terzake kundig bedrijf en dat de factuur hun kant op komt. dit alles conform wetboek van koophandel. Koppel in die brief de twee kwesties los van elkaar en noem terloops dat men op deze wijze reeds twee maal in gebreke blijft.
Laat je niet afpersen !  :o
Wat zij precies voor die C70 betaald hebben hangt af van hoe de V70R ingeruild is,
wat ze voor de C70 gekregen hebben, zullen ze je nooit vertellen.  Uiteidelij is het probleem ontstaan doordat zij onzorgvuldig te werk gegaan zijn bij inruil van jou auto. Niet jij, jij hebt de V70r goed bekeken.
Onthoud dit goed. € 1000,-- is veel geld.

En dien een formele klacht in bij volvo-nederland, dit kan ècht niet.

Is mij trouwens niet duidelijk wat het wetboek van Koophandel met deze kwestie te maken heeft. We hebben hier met name met boek 3, 6 en 7 van het Burgerlijk Wetboek te maken hoor!
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

elianmars

Als je nou zonodig van die 1000 euro af wilt, kun je 't ook wel naar mij overmaken, hoor  :eusa_whistle:

Ik weet niet of ik het gedaan zou hebben, maar ik begrijp wel je beweegredenen om die 1000 euro te betalen.
Je wilt gewoon van het gezijk gezeik af.

-D©©©L-

Citaat van: volvos60t5 op 16-11-2006 20:08:13
Is mij trouwens niet duidelijk wat het wetboek van Koophandel met deze kwestie te maken heeft. We hebben hier met name met boek 3, 6 en 7 van het Burgerlijk Wetboek te maken hoor!

U heeft helemaal gelijk, was aan pluizen hoe het tegenwoordig gaat met de wetgeving uit voormalig art. 274 en 275 WVK en dat had hiermee helemaal niets te maken. Beetje door elkaar gehaspeld geloof ik  :-[  :eusa_silenced: oeps.

ed

Citaat van: haRtV70 op 16-11-2006 18:40:49

Als ik moeilijk ga doen dan gaan hun dat ook doen uiteraard. Dan kan ik voor alle garantie dingetjes naar Emmen komen ofzo....En dan gaan ze nog lopen emmeren natuurlijk. Heb in heel dat eindeloze gen**k geen trek.

Hart, ik snap je beslissing goed dat je die 1000 euro hebt betaald. Het is wel makkelijk om van de zijlijn te roepen dat je dat niet moet doen, maar elke dag met een knoop in je maag rondlopen is ook niks. Hoeveel gezeik is 1000 euro dan waard?

Waar ik wel mijn twijfels over heb is de garantie zaken. Mag je alle punten door de Groene laten verhelpen? Is het een selected used car? Ik heb mijn auto gekocht in Eindhoven, en mag voor kleine garantie zaken naar mijn eigen dealer. Die stuurt de rekening dan door naar de Beemd. Ze hebben geen goede interne verrekenings afspraken, waardoor het de Beemd erg veel geld kost. Ik heb problemen met mijn koppeling, en moet nu al voor de derde keer naar Eindhoven rijden. Is niet handig voor mij, want is 160 km bij me vandaan.
Hoe gaat Broekhuis daar mee om?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Ben

Zoals ik het lees koop je nu voor die € 1000 je garantie?