Dashboard verlichting bij contact gelijk aan

Gestart door Bouma206, 15-12-2006 12:33:56

Vorige topic - Volgende topic

Bouma206

Ik heb bij de audi van mijn zwager gezien dat hij een luxere uitvoering heeft mbt het aangaan van de dashboard verlichting. Deze brand gewoon als de auto op contact gaat.
Nou vraag ik mij af of ik dit ook voor mijn volvo kan regelen? Wie o wie kent dit snufje??
Fryslân boppe!!!!

Misha

Wat bedoel je precies ? Het effect kun je natuurlijk ook gewoon bereiken door je verlichting aan te laten staan, die gaat immers vanzelf uit als je de auto van het contact haalt, en brandt in de regel bij een Volvo toch altijd, enige verschil met de knop aan/uit is de binnenverlichting.

Soms zit er een klein schakelaartje in de lichtschakelaar onderin, waar je met een schroevendraaiertje -voorzichtig !- de werking van de lichtschakelaar kunt wijzigen. Niet alle modelllen hebben dit volgens mij

Maar jij bedoelt waarschijnlijk dat het meeschakelt met de binnenverlichting of al bij het insteken van de sleutel zonder eraan te draaien, of niet ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Bouma206

Wat ik bedoel is dat de lampen niet branden ( ik heb deze altijd op nu bij het starten en het kleine knopje verdraaid dus geen licht) maar dat de dashboard verlichting wel gewoon brand.
Fryslân boppe!!!!

Misha

Citaat van: Bouma206 op 15-12-2006 12:44:33
Wat ik bedoel is dat de lampen niet branden ( ik heb deze altijd op nu bij het starten en het kleine knopje verdraaid dus geen licht) maar dat de dashboard verlichting wel gewoon brand.
Wordt een hoop geknutsel, en ik ben bang dat het resultaat je ook tegenvalt: de radio bijvoorbeeld schakelt automatisch de helderheid van de display terug als je de interieurverlichting inschakelt, en dan wordt het lastig aflezen..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het